Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har aldri skjedd før - denne gangen er alt mye bedre enn de andre gangene, skjønner ikke hva som skjer, jeg! Er så takknemlig for at det ser ut til å gå bedre på denne runden at jeg blir helt rørt. Så da er det bare å vente i ca to uker og se hva som har skjedd med de to som ble satt inn, ikke akkurat lett med tanke på min utålmodighet... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :) Så kjekt da :)

Er det første gang du går på kort regime? Jeg har heller ikke fått noen på frys, skal ta kort regime neste gang også. Jeg har noe forhøyet FSH, så blir spennede å se hvordan det går.

Lykke til med rugingen da... Tiden går vel utrolig sakte for deg nå? :)

Skrevet

Hei Elisabeth,

har kun gått på kort regime, jeg, ganske så behagelig i forhold til denne nesesprayen har jeg skjønt. Har også noe forhøyet FSH, så dette er supre nyheter. Viser seg at vitaminer, albyl-e og wheatgrass har gjort sin virkning i tillegg til blanding av menopur og puregon. :)

Lykke til du også Elisabeth, håper det går veien for oss begge.

Skrevet

Så bra, gratulerer!!!!! Hvor mange ganger har du prøvd tidligere? Har du satt inn to egg hver gang? Helt fantastisk, gir håp til meg og følge med deg!

Skal prøve å få tak i ingrediensene, det "gresset" må en kjøpe på nett? Resten regner jeg med å få tak i på helsekost.

Lykke til å rugeperioden, kos deg så masse du kan!

Skrevet

Heia kjærevene,

dette er vårt 4.forsøk, alle gangene med kort regime (selvfølgelig) siden vi går på Medicus (på profilen min kan du se litt om hvert forsøk). Wheatgrass må du nok kjøpe på helsekost på nett ja, du vil se at det finnes både tabletter og tørket gress. Kjøp det siste, det har visstnok best effekt. Resten har jeg kjøpt på helsekost ja.

Føler en enorm lettelse over at man faktisk kan gjøre bittelitt selv også for å få bedre resultat. Krysser fingrene for deg også.

P.S. Var det sånn at du hadde veldig lange sykluser? Har hørt om folk som har fått rettet opp i dette vha akupunktur. Wheatgrass skal visstnok også hjelpe. Kanskje du kan oppsøke Tryne på "gravide slitere"? Hun vet veldig mye om dette, har tips og råd om hva som gjorde at hjun til slutt ble gravid.

Skrevet

Satte forresten inn ett egg de første to gangene, to egg nå de to siste gangene. :)

Skrevet

Hei Hei!

Gratulerer med eggene:-) Har også to små egg på frys på Medicus, og syns det er veldig betryggende og ha de i "banken"

Starter opp med ny kur i morgen for forsøk nr 3, blir spennende!

Lykke til som ruger:-)

Skrevet

Hei Katten, lykke til til deg også, både med sprøyter og deretter ruging, håper det går veien denne gangen! Artig å komme i kontakt med flere som er på Medicus her :)

Skrevet

Dette var gode nyheter, sitron :-) Når blir det testing?

Skrevet

Skal teste 6.november.

Pleier av en eller annen grunn å ikke stresse med å teste meg før, da jeg merker på kroppen et par dager før hvordan stoda er (dvs at det har gått til skogen)... Så gidder nok ikke hive meg rundt og teste før den 6. nå heller. Greit å få et korrekt resultat når man først tester. Får håpe vi tester positivt, det synes jeg vi har fortjent begge to! :-D

Når tester du?

Skrevet

Jeg skal ta blodprøve 5.november.

De siste to forsøkene har jeg heller ikke testet før blodprøven, som jeg har tatt på RD14-15, denne gangen er det RD15.

..får jeg mensen (ordentlig-mensen) før det så tar jeg sikkert en hjemmetest, men den tid, den sorg. Jeg tar det en dag om gangen og har blitt ganske avslappet rundt det hele etterhvert. Ikke godt for noen at jeg stresser meg opp :-)

Ja, jeg synes også at vi skal bli mammaer i midten av juli 2010!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! :)

Lykke til da, nå sitter den garantert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...