Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Kan man det? Er bedt på en kveld idag som jeg har gledet meg til i 5mnd!!! Jeg går på antibiotika for begynnende nyrebekkenbetennelse. Kan jeg drikke alkohol da?
førjulsbakst Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Du kan drikke alkohol så lenge du ikke går på Flagyl (Metronidazol) Da det vil gi en antabusefekt
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Okay...Det er ikke farlig å tilføre alkohol til nyrene når man har nyrebekkenbetennelse eller?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Om du klarer å drikke alkohol når du har nyrebekknetennelse så er du god
benelen Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 ville ikke drukket hvis jeg hadde nyrebekkenbetennelse! Men ved vanlig UIV hvor du går på medisiner som ikke er i konflikt med alkohol går det fint. En kompis av meg er legen og han sa at det heller var en fordel å drikke øl når jeg hadde UIV for da måtte jeg oftere på do og fikk renset opp. Men som sagt, du må se medisinen ann!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Går på selexid eller noe slikt. Men smart tips det med ølen
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Det skulle sikkert stå UVI, som er urinveisinfeksjon.
benelen Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 hehe mente så klart UVI, hehe. går litt fort på tastaturet innimellom! Noen feil er bare innebygd i fingrene!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg ville ha ligget unna alkohol når jeg har UVI, men så HATER jeg å ha infeksjon der nede, og gjør alt for å bli kvitt det så raskt som mulig når jeg er syk... Og alkohol er ikke akkurat det urinveiene dine setter mest pris på. Én øl kunne jeg vel tillatt meg, men ikke noe med sterkere alkolprosent. (Alkohol virker jo dehydrerende...) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå