Gå til innhold

Blir sprø snart,har en klengete 3,5 åring.Er dette normalt,eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal være oppå meg konstant,sitte på fanget,ligge med meg om jeg ligger på sofaen.Også kaver hun rundt,så jeg føler meg som et klatrestativ..Er jeg på kjøkkenet er hun rundt bena mine hele tiden,og jeg begynner å bli lei av å snuble i henne..

Prøver å foreslå flere ting hun kan gjøre,men hun vil ingenting om ikke jeg gjør det sammen med henne.Jeg kan ikke konsentrere meg om henne 100% 24/7,det er bare umulig..Snakker jeg med samboer kommer hun opp i ansiketet mitt for å spørre om noe eller fortelle noe.Dette er fryktelig slitsomt i lengden,og jeg får dårlig samvittighet,for jeg er jo redd jeg gjør for lite med henne..Samtidig så må hun kunne leke litt for seg selv innimellom.

Har snakket med aren hennes om dette,og hun er ikke slik i det hele tatt når hun er hos han,der driver hun på med sine ting,og er en helt annen unge..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det er ikke normalt jeg ville bare si at du ikke er alene. Jenta mi er også sånn, og har vært det siden ho var 1 år... nå er ho 5.

Det er kjempeslitsomt, hvertfall når man er hjemme etter jobb og bhg, skal prøve å lage middag "litt fort" mens man har 1 stk unge flyende i beina på deg....

Vet hvordan du har det, men vet desverre ikke hvordan du skal få bukt me det, for jeg får det ikke til.

Datteren min er heller ikke på den måten hos sin far..

Skrevet

Merkelig,men samtidig godt å høre at det er fler..:)

Hadde jeg bare visst hva som hjalp..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, men si fra når du finner det da! :o)

Skrevet

Hehe,skal det:-)

Skrevet

Datteren min er sånn periodevis, hun er 4,5 år.. Hun er heller ikke sånn hos far, eller min nye samboer.. Hm, kanskje en tidligere alenemor trend,haha.. Nei, men tror ikke det er så unormalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...