Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 hva gjør jeg for og kunne motta mms meldinger?? og musikk via bluetooth?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 det er ikke bt på iphone tror jeg. men koble iphonen din til dataen, så laster du ned den seneste versjonen til iphone, som kommer opp når du kobler til itunes. Da får du sendt mms.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 ok...ehh..kan du guide meg litt gjennom tror du..? Jeg er rimelig "lost" på pc.....
Gjest Tale30 Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Noen som vet prisen da? Lurer på å kjøpe en til mannen min til jul, men det kan se ut som om at de ikke vil ut med prisen eller noe.. Alle andre produkter viser prisen utenom iPhone.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 seff kan jeg det. du kobler deg til pc`n. da kommer itunes automatisk opp. så ser du på venstre side, der er det et iphone ikon, så trykker du på den, da får du iphoninnholdet opp i itunes. der står det oppdader, og du trykker på den. da laster du ned den nye versjonen. tale, gå på finn.no, der får du fra 2000 og oppover. helt ny koster ca 5-6000 uten abonnement.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 får opp noe annet jeg: la oss komme igang osv....regisrter senere...fortestt...trykker jeg fortsett kommer jeg til gjenopprett eller søk etter oppdateringer....skal jeg trykke der?? En annen ting, jeg har alle mine kontakter på simkortet men får de ikke opp på iPhonen??
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Får jeg ikke lagt inn den musikken jeg allerede har på itunes fordi jeg ikke er koblet opp mot et nett på iPhonene eller?? Skjønner ingenting jeg......
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Får jeg ikke lagt inn den musikken jeg allerede har på itunes fordi jeg ikke er koblet opp mot et nett på iPhonene eller?? Skjønner ingenting jeg......
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 For det første, så finner du bluetooth på "innstillinger". Derettet "generel". Der kan du slå av eller på bluetooth. Du må "koble" iphonen din til itunes biblioteket ditt. Når du tar kabelen fra iphonen til pc, så kommer vel itunes opp? Deretter får du opp spørsmål om å synkronisere? Eller har du synket iphonen din med itunes biblioteket ditt før?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 hmmm trykket synkronisere jeg , men ingen musikk dukket opp...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå