hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Lurer litt på om småen skal få sanasol i tillegg.
CMH Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Hvor gammel er han da? Gir du tran holder nok det. Jenta min på 9 mnd får en skje tran hver dag.
prekæs Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 I ett normalt kosthold holder det med tran eller d vitamintilskudd. Er du flink med å tilføre d vitamin til kost sånn ellers (fisk) trengs ikke tilskudd. Min familie tar tran for sikkerhets skyld.
Brillefint - Jadda! Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 For mye D-vitamin er virkelig ikke bra, men er ingen ekspert så mulig det er helt ufarlig å kombinere.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Vi spiser variert og han er ikke kresen på mat. Så da holder det vel med å gi tran, som du sier for sikkerhetskyld.
PAVEEL Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 her gis det både tran og sanasol... speilegg kaller vi det, mest tran i skjeen med en liten dæsj sanasol oppi:)
Alba44 Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Gir multivitamin hver dag. Flytende, søt og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå