Lene~mor til tre Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Inatt skal klokka stilles 1 time tilbake og det blir vintertid igjen og det blir fortere mørkt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Skal vi? Sikker? Trodde det var siste helga jeg?
Lene~mor til tre Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 Ja det skal vi jeg er helt sikker Neste helg blir det jo November måndte på søndag Det står på kalenderen min til og med, idag skal klokka stilles 1 time tilbake... står om det i lokalavisa idag også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Ja akkurat hehe.. Men da må jeg si tusen takk til deg, for det var jeg IKKE klar over!! Så det er jo alltids godt å få med seg:) Får jo en time ekstra i natt da altså, så det var jo bra, herlig det:) Så det blir november alt neste helg ja, skal si tiden går rett og slett så fort at jeg henger ikke med i svingene..
yasmina Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Huff, jeg kan ikke fordra vintertid. Vi stiller ikke klokken her og dermed blir det 3 timer forskjell istedet for 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå