Gå til innhold

Når fikk dere melk i brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke det ganske seint egentlig? Sist gang merket jeg ikke noe til det før 7'nde mnd,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er veldig inviduelt.. Her begynte det i uke 18... men da bare som blank veske som randt ut. Nå i uke 33 er historien en helt annen. :) Har harde pupper som lekker som en sil. Amme innlegg er på plass for å si det sånn...

Skrevet

jeg har fått det allerede, dvs jeg lekker hvis jeg ligger litt "feil" på natten... er i uke 11 ! så synte det begynte lovlig tidlig denne gang.. kom vel runt uke 20 sist svangerskap :)

Skrevet

Kan ikke merke noe til det jeg, og jeg er i uke 37 pluss noe. De sier vel at råmelk har du ganske lenge... Men jeg har ihvertfall ikke merket det. Selve melka kommer vel et par dager etter fødsel

Skrevet

Jeg fikk ikke melk før fødselen i det hele tatt, men som du ser av svarene, så får andre det veldig tidlig.

Skrevet

Jeg har fått det nå nettop (blank råmelk altså), og er i uke 27 med tredjemann. Førstegang fikk jeg det en måned før fødsel. Og mellom første og andre graviditet gikk den aldri bort ;o)

Skrevet

Jeg fikk de første dråpene i uke 16 eller så. Nå, i uke 34, blir det bare søl, særlig om jeg ligger på høyre side om natten, og nekter å sove med bh (som kunne holdt ammeinnlegg på plass) for det er så ubehagelig. Må vel nesten revurdere det snart, lei av å skifte sengetøy...

Skrevet

Jeg er førstegangs, og i uke 29. Merker ikke noe melk enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...