Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Etter en lang natt med "kynnere" ringte jeg føden i dag for å forhøre meg litt. Jeg ble bedt om å komme en tur så de kunne ta en sjekk. Det viste seg at kynnene/riene ligger på 5 min, men smertene er ikke så intense enda (med det ER smerter der..) Er nå sendt hjem igjen for å ta en paracet, en varmeflaske og prøve å få litt søvn. Dette kan vist gå begge veier nå. Har 3 uker til termin (13 nov) så blir spennende å se. elv om jeg er litt i panikk også siden bf er i utlandet, og det tar han 1 døgn med reise før han kommer hjem.
Abracadabra Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 hehe vi er i samme situasjon vi da! vår "pappa" er i korea, og jeg er veldig spent på om det holder at han kommer hjem en uke før termin... bra at du ringte da! håper du får hvile litt nå, så må du fortelle hvordan det går. når skal bf komme hjem da?
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe, nesten en liten trøst at flere har det som meg (selv om det er skummlet å tenke på at de er så langt unna også). Bf her er i Kina, så blir vel så å si samme stykket hjem vil jeg tro Han har planer om å komme hjem den 8 nov, men jeg prøver å få han til å innse at det er FOR nærme termin. Selv vet jeg at som førstegangsfødene er det mest normalt å gå over tiden, men nå er jeg vel litt stressa også siden alt er så hyppig her Har fått litt søvn, men kroppen føles helt ubrukelig. Anklene mine har hovnet opp til to enorme tømmerstokker, ryggen dreper meg, og mensenmurring i magen. Men ikke store forandringene fra da jeg kom hjem (utenom ødem i beina). Får prøve å våkne til litt å se det ann. Nå får kroppen bestemme seg syns jeg.. Enten fødsel eller ikke, men da får alt roe seg i så fall
Abracadabra Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 så rart at du nevner anklene dine, det har jeg også opplevd de siste par dagene! om kveldene er anklene så hovne at de nesten er litt nummen! æsj. har kraftige, hyppige kynnere som nevnt i din andre tråd, men ikke noe ondt foreløpig, annet enn litt stikking i lysken og oppi der-du-vet. ja litt godt å vite at vi er flere som er manneløse! i dag har heldigvis svigers tatt over gutten min på snart tre, han overnatter der, så nå skal jeg rigge meg til i sofaen igjen og se litt skumle tv-serier (jobber meg gjennom supernatural sesong to for tiden hihi) og drikke julebrus, og så skal jeg sove leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge i morgen, å det skal bli himmelsk! ja altså - hvis magen tillater det, da. håper kroppen din bestemmer seg snart, det er slitsomt å gå sånn ja! første graviditeten min (nå vil jeg ikke skremme deg altså) så gikk jeg og ventet på fødsel fra et par uker før termin, og han kom ikke før ti dager over - jeg var jo helt utslitt av å tolke alle tegn, og telle minutter hver kveld, osv... så ja, jeg håper ting enten tar seg opp hos dere, eller roer seg igjen! og lykke til med å overtale pappaen til å komme tidligere hjem
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Huff ja de stakkars anklene mine ser ut til å ha tatt kvelden.. helt tåpelig store Men det er vel bare vann som har satt seg..:s (kan jo trykke inn store "hull" der jeg er hoven:) ) Høres ut som du får (har fått) en fin og avslappet kveld. Man har virkelig godt av å skjemme seg bort på slutten. Og for en utrolig snill svigerfam som stiller opp! Deilig Kynnene/riene, hva det nå enn er, er her fortsatt. De får tydeligvis ikke bestemt seg for hvilken rettning de skal gå, så det er skkurat det samme som sist. Får vel bare vente å se, men begynner jo igjen å lure på om dette er normalt. Å ha kynnere/rier så tett hele tiden.. Eller er det et tegn på at noe er galt. Blir som du sier, utslitt av å tolke alle disse tegnene og telle min. Men som føden sa "når du merker at du ikke klarer å snakke eller puste pga smertene, da kommer du tilbake" så er vel bare å vente på noen H****** smerter :s huff Takk for det:) Håper dere også rekker å få pappa hjem før selve fødselen, krysser fingrene for dere God natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå