petite fleur Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Her er det 2-årsdag i huset, så vi skal ut og handle det siste vi trenger til gèlètoget jeg skal lage (kryss fingrene for meg, jeg suger på sånne konditorigreier) samt brus og kaffe osv. Blir vel tid til et kafèbesøk med pølse og juice til bursdagsgutten også :-) Hva er deres lørdagsplaner?
HTC Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Vaske klær Pusse ett par-tre vinduer hvis det er opphold Gå tur på stranda med ungene Ta en tur på biblioteket med ungene Betale regninger og sortere litt papirer Spise middag med familien Lese og legge puslespill med barna Kose meg med ett glass vin med mannen forran peisen, når barna har lagt seg =)
tomat15 Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 God morgen! Vi skal på loppemarked, men det starter ikke før 11, så regner med at vi går en tur med hunden og på butikken først. Må ut innen 10 da minsta skal sove. Hun må nesten sove i vogna siden vi har planer, hvis ikke blir det bare tull. Senere skal vi i bursdag til oldefar som blir 87 år i dag. Dit kommer hele storfamilien, så det blir veldig koselig. Lurer på om jeg skal få eldste til å sove litt på dagen i dag mellom loppemarked og bursdag. Han er 3,5 år og har sluttet med dette for lengesiden, men siden vi skal stille klokka er jeg litt redd for at han vil stå opp 0515 imorgen. Tenkte han kunne sove litt på dagen og være litt lenger oppe i kveld. Til kvelden tenker jeg vi benker oss foran tv og ser skal vi danse mens vi koser oss med noe godt:-) Dette blir en veldig fin dag!
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 I dag skal jeg ta vare på meg selv!! Skal i stallen og dulle med hesten og ri for superdyktig instruktør etter at snuppa har fått mat. Pappan skal ha ungene og jeg skal ha en deilig formidddag for meg selv, så kommer han innom med snuppa når hun skal ha mat. Skal ikke gjøre noe husarbeid for det skal pappan få gjøre:-) I ettermiddag skal vi ut å gå på tur om været tillater det og i kveld er ingenting planlagt
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 God morgen! Vi skal en tur på elleville dager salg på metro senteret, åpnet ny lekebutikk der, så skal få kjøpt et par fine julegaver til niese/nevø. Etterpå skal lillesnupp og jeg på dansing, mens bessa går tur med minsten i vogna. Etter det tenker jeg det blir lunsjstopp et elelr annet sted i byen før turen går til mommo, og deretter ut i skogen for og leke og finne kongler vi kan kaste i elva Tror dette blir en fin dag
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Høres ut som en deilig dag for deg og skattene dine!
Snuppa! Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Vi har ingen planer enda, skulle egentlig på dugnad, men må ta det igjen til uka, er ikke helt i form.. Så tror vi pakker sekken og drar en tur ut skog og mark:) Lurte på å lage pizza til kjæresten kommer hjem fra jakt i ettermiddag.
cherry coke Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Vi skal førrst en tur til byen og handle. Tar oss tid til varm sjokolade med krem på kafe=) så skal vi på loppemarked, middag hos venner, før vi skal på konsert. Nydelig vær i dag, så jeg håper i får bruke mye av dagen utendørs=) Ha en strålende dag alle sammen!
mamma >to gull Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 god morgen! Her er det bursdagselskap imrg så vi må handle, bake litt og vaske. Og så tror jeg jeg vil ha litt alenetid på senteret for å se om jeg kan finne noe spennende. Til kvelden blir det å slappe av foran tv, kanskje med hjemmelaget pizza eller taco..:-)
CMH Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Kjøpe vaskemaskin.. Til søsteren min for kakespising. Nyyte helga med samboern og snupps.. Kanskje trene eller trille tur, men kan ikke garantere at det skjer
camilla^ Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Sette på vaskemiskin, altså få ryddet kjøkkenet. Hoppe meg i dusjen, slik at jeg kommer meg på jobb og der skal jeg bli til i kveld. Etter jobb ser jeg gubben en halvtimestid før han forsvinner på jobb. Så da blir det å se på tv og sovne på sofaen for min del tenker jeg. Skikkelig morro med jobbhelg i hus kan man si. Ungene koser seg hos besteforeldre hvertfall, de var ikke vanskelige å be når jeg spurte igår.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Vi har vært på shopping.. Vært en tur hos mamma og pappa.. Nå slapper vi av og venter på at middagen skal bli klar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå