solei Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Spiser dere litt fullkornspasta? Skal lage pastasalat til en korgafest og den er nydelig. Men jeg lurer på om fullkornspasta går greit å spise innimellom? Kan jo lage den uten men da blir den så kjiip!
solei Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe..såg ett tips på lavkarbo.no. Skal lage den uten og heller legge kokt pasta med pesto i midten og salaten rundt. Den er helt nydelig med kylling,rømmesaus og mye gode grønnsaker oppi....gleder meg!!
solei Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe..såg ett tips på lavkarbo.no. Skal lage den uten og heller legge kokt pasta med pesto i midten og salaten rundt. Den er helt nydelig med kylling,rømmesaus og mye gode grønnsaker oppi....gleder meg!!
HTC Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Kan du gi oss oppskrift? Den hørtes rå god ut!
solei Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 2 Beger rømme. 1 Tube majones( bruker vita) 2 ss valgfri sennep..jeg bruker mild. 2 ss hvitvinseddik 2 fedd hvitløk presset 1 finhakket paprika 1.5 ts pepper 2 ss sitronsaft 1 ss fruktose Purreløk..etter smak Bland majones og rømme.Tilsett presset hvitløk. Bland i det andre. Jeg lar det trekke i kjøleskapet noen timer. Så blander du i det du vil ha: kylling, skinke eller reker. Og siden det er lavkarbo så serveres pastaen utenom!! Pynter ofte oppå med kokt egg og sylteagurk!!
HTC Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Hørtes godt ut. Kan man bruke vanlig eddik istedet for hvitvinseddik og hva kan man bruke når man ikke har fruktose? Sukker? men isåfall hvor mye?
solei Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2009 Sorry, såg deg litt sent. Men du kan bruke vanlig eddik men ikke så mye da. Og du kan bare bruke sukker. Samme mengde. Litt etter behov. Smak på blandingen som dipp før du blander i kylling o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå