Gå til innhold

Lavkerbo og grov pasta.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere litt fullkornspasta? Skal lage pastasalat til en korgafest og den er nydelig. Men jeg lurer på om fullkornspasta går greit å spise innimellom? Kan jo lage den uten men da blir den så kjiip!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..såg ett tips på lavkarbo.no.

Skal lage den uten og heller legge kokt pasta med pesto i midten og salaten rundt.

Den er helt nydelig med kylling,rømmesaus og mye gode grønnsaker oppi....gleder meg!!

Skrevet

Hehe..såg ett tips på lavkarbo.no.

Skal lage den uten og heller legge kokt pasta med pesto i midten og salaten rundt.

Den er helt nydelig med kylling,rømmesaus og mye gode grønnsaker oppi....gleder meg!!

Skrevet

Kan du gi oss oppskrift? Den hørtes rå god ut!

Skrevet

2 Beger rømme.

1 Tube majones( bruker vita)

2 ss valgfri sennep..jeg bruker mild.

2 ss hvitvinseddik

2 fedd hvitløk presset

1 finhakket paprika

1.5 ts pepper

2 ss sitronsaft

1 ss fruktose

Purreløk..etter smak

Bland majones og rømme.Tilsett presset hvitløk. Bland i det andre. Jeg lar det trekke i kjøleskapet noen timer.

Så blander du i det du vil ha: kylling, skinke eller reker.

Og siden det er lavkarbo så serveres pastaen utenom!! Pynter ofte oppå med kokt egg og sylteagurk!!

Skrevet

Hørtes godt ut.

Kan man bruke vanlig eddik istedet for hvitvinseddik og hva kan man bruke når man ikke har fruktose? Sukker? men isåfall hvor mye?

Skrevet

Sorry, såg deg litt sent. Men du kan bruke vanlig eddik men ikke så mye da. Og du kan bare bruke sukker. Samme mengde. Litt etter behov. Smak på blandingen som dipp før du blander i kylling o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...