Babyboy<3 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Min kjære inni magen har begynnt å sparke. kjenner han vær dag.. har gjort det nå i ca. 2 uker.. Men jeg lurer på om han ligger normalt`? fordi kjenner sparkene hans under navlen.. altså noen dager rett ved trusekanten?! er det normalt da? er første gangs fødene så har aldri opplevd dette før... Takk for svar..=)
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 har samme her, av og til er sparkene noe høyere oppe, men ofte nedenfor navelen.. tror nok dette er normalt :-) husk, ungen(e) vokser seg til, og blir mer aktive.. de turner rundt i magen :-) er førstegangs her også.. men hørte med jordmor om akurat det samme i går, og hun sa som jeg har skrevet :-)
_Amanda_ Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Ja. Livmoren kommer jo fra bunnen av bekkenet og vokser seg oppover magen. Jo lenger ut i svangerskapet man kommer, og jo høyere opp livmoren har vokst seg, jo høyere opp vil man kunne kjenne ungen også.
Myy Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Enig med det de andre her har svart. Også må du huske at det også kommer litt ann på hvilken vei barnet ligger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå