Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg bare lurte på om noen her har oplevd en mann som ikke bryr seg om ungen selv om han er med på fødsselen og allt???
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Hvor gammelt er barnet? Babyer kan være uintressante for menn fordi de gjør jo ingenting.. Har en kompis som ikke "likte" barnet sitt før det ble nesten fire for da kunne de gjøre ting sammen og samvær ga han noe tilbake. Bare vær tålmodig og se hva som skjer, dessto mer barnet vokser og lærer dessto mer intresante blir de..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Uenig med det første svaret du fikk. Skal vi mødre vente på at far skal synes det er gøy å være sammen med barnet sitt? Skal vi ha tålmodighet til det????!!! Jeg opplevde å ha en mann som ikke brydde seg om meg når jeg var gravid. Når jeg hadde født barnet (som var en utrolig dramatisk affære) reiste han hjem like etterpå og kom tilbake to dager senere. Hurra for en mann! Jeg er glad jeg kan omtale han som en eksmann i dag. Hvis du har en mann som ikke bryr seg om deg eller babyen -så skal du huske at du og barnet ditt fortjener så mye mer!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Må nok bare innrømme at mannen min heller ikke var noe særlig til spedbarnspappa, men da de rundet 6 mnd synes han det begynte å bli gøy. Da de passerte året våknet superpappaen, og nå som de er fra 2 år og oppover vel jeg påstå han er en bedre forelder enn meg! Han er tålmodig, kjærlig, flink til å ha de med seg på ting, følger de opp på alle områder, setter grenser, steller og koser osv. Kan ikke komme på noe han ikke fikser som pappa, annet enn spedbarnstiden, og den er over for vårt vedkommende...
Shamandalie Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg vil absolutt ikke si at min mann ikke brydde seg,men han var usikker mens lillemor var bare et spedbarn. Han var ikke vante med småbarn,har 2 onkelbarn som har vokst opp langt borte som eneste referanse. Redd for å gjøre feil,litt usikker på å være alene med henne over lengre tid o.l. Men når hun begynte å spise fast føde, å begynte å bevege seg rundt så var det som å slå på en bryter,å der kom superpappa fram, den mannen jeg visste jeg ville ha mange flere barn med =) Å slik er han enda,så jeg er spent på om han tryggere fra starten av nå når nesteman kommer til våren! Men han elsket å kose med lillemor fra dag en, å jeg kunne ofte se han bli blank i øynene når han bare satt å så på henne. Så han brydde seg ja,like mye som meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå