Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Kan man ha for MYE kynnere? Det begynte vel i på onsdag med tette kynnere (jeg har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet), kanskje så mye som 1 i timen.. I dag er det så ekstremt at jeg tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at jeg har vært UTEN kynnere totalt 1-2 timer. Magen er stram som fy hele tiden. Og det begynner å bli mer smertefult, pluss at nå den siste timen har lille gutt begynt å lage leven i bekkenet.. Hodet har knapt festet seg (som jm sa). Jeg er 37+3. Er det normalt med så mye kynnere? Er det modning til fødsel? Fortsetter det som dette fremover kommer jeg jo til å være helt utslitt før fødsel.. dette er ubehagelig...
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2009 Takk for svar. Har prøvd å sove nå, men fikk bare noen timer på øyet til sammen. Kynnerne er veldig intense, og nå har det begynt med smerter på høyre side av magen. Jeg begynner å bli litt nervøs nå merker jeg.. Nesten så jeg lurer på om jeg skal ringe føden for å høre med de (har skjønt at andre her gjør det hvis de er i tvil)
Abracadabra Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 ja, bare ring hvis det er noe! min erfaring er at de er kjempehjelpsomme, og det er mye bedre å bli beroliget av fagpersonell enn å gå og bekymre seg. jeg har 23 dager igjen eller noe sånt, og har også ekstremt kraftige hyppige kynnere...jeg må til tider stoppe opp og puste meg gjennom dem, skremmer jo vettet av besetningen på Rema 1000, haha! men de er ikke vonde, ikke enda i hvert fall. av og til litt murring om kveldene, men det er liksom ved siden av kynnerne, ikke ifm dem. hvis det er såpass at du ikke får sove, så bare ring føden, hvis det er det du føler for!!! også må du komme inn igjen og fortelle oss hva de sa!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2009 Må innrømme jeg følte meg ganske dum da jeg ringte føden. Følte meg som en skikkelig hysterisk hypokonder :s Men de ba meg komme en tur for sjekk, og samboer var kanskje mer hysterisk enn meg. (egentlig var jeg ganske rolig, og det var vel den roen som gjorde at jeg følte meg hysterisk!) Er glad for at jeg reiset dit nå i ettertid, jeg fikk jo svar på en del ting. Men siden jeg fortsatt sitter i samme situasjon føler jeg at jeg sitter som et spørsmålstegn mer eller mindre. Håper at kroppen snart får bestemt seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå