Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så forferdelig å sitte aleine på en fredagskveld jeg:(

har en gubbe som jobber borte fra mandag til torsdags kveld, så fredags kvelden er lissom litt hellig for meg.

men han må jo få lov til å gå ut, er vel bare jeg som er hormonell a meg.

sitter å griner da å føler meg så aleine.

får jo ikke sove før han er hjemme fra byn heller, så sitter jo bare å bekymrer meg.

nå klager jeg veldig:) måtte bare få ut litt.

ha en fin kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du ikke være med ut? Jeg bruker det. :) Dersom vi får barnevakt, og det får vi jo som regel. :)

Skrevet

var nok en guttekveld:) syns det er slitsomt å væra blandt fulle folk når jeg er edru sjøl.

men kunne finni på noe da, litt tiltaksløs å kan man si:) liker meg hjemme jeg, hvertfall når jeg er gravid, blir så fort sliten atte:)

Skrevet

Skjønner deg kjempe godt... syns det er trist selv og blir fort sittende å gråte jeg å...

Rart hvordan man plutselig skal føle seg så ensom og alene

men prøver å smile av meg selv og tenke at jeg er nok bare slik gravide skal være :)

Skrevet

ja er nok vanlig for man tru:) blir vel bedre bare den lille kommer:)

Skrevet

skjønner godt at du blir litt "hormonell", kjedelig å sitte alene flere kvelder på rad. da jeg gikk me vår første( som nå er 2,5år) var jeg hjemme alene nesten hver helg, kjæresten min er 7år yngre enn meg og hadde vist en trang til å gå ut på byen ofte...d var kjiiipt og sårende.. men denne gangen er han helt annerledes, må n esten "tuppe" ham i rompa for å jage ham ut =) kan ikke huske sist han var ute?? så nå er d nesten sånn at jeg kan godt tenke meg en rolig kveld hvor JEG bestemmer hva jeg skal se på tv, lage go kosemat og bare ligge på sofan og sløve=) hihi.. blir aldri fornøyd =) men nå når d nærmer seg fødsel,(term 9.des) er jeg glad han er hjemme selvfølgelig, alt med måte=)

Skrevet

Jeg prøver å få mannen ut litt mer jeg.. Er mye ute og treffer venninner selv.. Blir jo ikke mye når småtten kommer. Tiden går også fortere når man har mye å finne på.. Bra for humøret og snakke med ike-gravide også.. Ha en fin lørdag

Skrevet

Jeg HATER å være alene i helgene. Blir så utrolig nedfor. Sitter og griner jeg og, og føler meg kjempe alene. Jeg får ikke sove uten mannen min. Du må bare fortelle han hvordan du føler det. Det hjalp for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...