snuppsine Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Noen andre som har opplevd dette?? Blødd brunt i en uke nå pga et hematom i livmor som tømmes. Er nå i uke 17+4... redd
5 blir 6 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Heisann! Jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap. Jeg blødde friskt fra et hematom mellom livmor og morkaken. Det begynte i uke 12, varte da en uke. Så begynte det igjen i uke 19 og det holdt på til uke 34. så var det rolig helt fram til fødselen. Jeg fikk ekstra ultralyder for de ønsket å holde øye med at hematomet ikke ble større. Det gav meg litt ro. Jeg forstår at du er redd, det var jeg også. Og det er slitsomt for det føres som psykisk terror. Blødninger bruker jo å si at noe er galt. Hvis det er noe trøst, så har jeg ei flott og aktiv jente på 7 år gående her i huset etter det svangerskapet. Det er ingen ting ved henne som kan vise at jeg blødde gjennom deler av svangerskapet:-) Prøv å slappe av å ikke tenke for mye er det eneste rådet jeg kan gi deg. Det går helt sikkert fint. Og om noen mnd har du verdens fineste baby du også!! Lykke til videre!
snuppsine Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Uff ja blir helt ødelagt psykisk. Legen sa ikke noe annet enn at han kunne konstatere at jeg hadde et hematom, han visste ikke om det var farlig eller noe.. Håper det ikke fortsetter sånn hele graviditeten ut. Men godt å høre at det gikk bra med deg iallefall. Da er det jo et håp iallefall
5 blir 6 Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Håper blødningene dine går fort over, og at du får slappet litt av. Det er jo ikke sikkert du får det på samme måte som jeg. Hvis det ikke går over, så får du få fastlegen din til å henvise til ny ultralyd, regner med det går greit når du forteller om hvor bekymret men blir... Husker at 1 dag i uke 23 var en stor merkedag for meg, for hvis fødselen skulle starte etter det, så ville de ihvertfall gjøre noe... Men jeg gikk 15 dager over termin og skulle egentlig settes i gang da fødselen startet av seg selv... Lykke til ihvertfall! Jeg skal krysse fingre for at du slipper flere bekymringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå