Gå til innhold

Visst jeg dør nå, hva skjer med barna da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo hysterisk av alt dette svineriet... La oss si at jeg dør neste uke.. Går fort med svineriet..

Hvor skal barna gjøre av seg da?? Barnefar bor ikke med oss, han har ikke egen leilighet engang, bor bare rundtom.. Får han automatisk hovedansvar for de?? Det ville jo blitt litt dumt i grunn...uff, alt man skal tenke på da... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke foreldre eller noen andre nærme du kan snakke med dette om da?

Forklare din bekymring i forhold til barnefar osv

Skrevet

Jeg vil de skal være hos min mor, men hun er jo ikke akkurat ung lengre da... Og holder det at jeg sier til hun at jeg vil de skal være der? Eller må man ha dette skriftlig og gå igjennom masse offentlige kontorer? Vil ikke akkurat at folk ska krangle om å ha eller ikke ha ungene visst ikke jeg er her lengre....

Skrevet

vet ikke helt hvordan du går fram men regner med du må ta kontakt med advokat eller noe. Men du burde ordne slik at hviss du dør så får fks forledrenne dine omsorgen for barna dine..

Skrevet

Barnevernet vil automatisk bli koblet inn, hvis ikke BF har naturlig samvær. Din familie. BF og BF sin familie vil bli hørt, om de har tanker rundt dette. Har du skrevet ett skriv der du sier hvem du vil skal ha barna, vil det bli tatt hensyn til, men ikke nødvendigvis fulgt.

Mener de BF er uegnet, besteforeldre for gamle osv kan barna bli plassert i forsterhjem, gjerne med gode samversordninger for BF og din/BF sin familie.

BV vil jobbe for den beste løsningen for barna dine, i samråd med BF og evt familie ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...