Gå til innhold

Vondt i det ene brystet..? Tette melkeganger selv om lille er i magen enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei du som orker å lese dette...

Merkelig spørsmål dette, men jeg har hatt to graviditeter tidligere for noen år siden.

Jeg har helt siden da hatt litt melk i brystene (om jeg klemmer kommer litt bare)...

 

Nå har jeg begynt å få vondt på et sted i venstre bryst. Minner om tette melkeganger..tror jeg?

-etter jeg ble gravid har jeg ikke SJANS å få ut noe melk lenger, KAN det være at "noe" ligger inni der å irriterer?

 

Er som stikninger rett utenfor brystvorten. Verre om jeg presser på området, men det kommer plutselig uten at jeg er borti også.

 

Noen som har vært borti noe sånt? Huff....

 

Takker for svar !!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke ammer nå og ikke har gjort det på lenge kan jeg ikke forstå at det skal være tette melkeganger. Brystene dine blir jo ikke stimulert til melkeutdrivelse nå, men det er jo hormoner som nå hjelper brystene å gjøre melkekjertler klar og brystene større for at alt skal være klart for ammingen. Det er kanskje bare en fase, men kjenner du en hard klump i brystet? Om du gjør det og denne ikke forsvinner synes jeg du skal kontakte legen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heja..

 

kan jo hende melkekjertler dine er harde akkurat nå, at dem blir tette, pga melkeprodusjon. fikk vite av jordmor de kunne bli sånn, da skulle man massere puppene. Nå som det ble så kaldt, kunne det bli sånn. Puppa skal være varme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!! :)

 

Leste litt på nett og fant noen som hadde opplevd noe av det samme og det skyldtes trangere BH enn vanlig...

Prøvde å gå litt uten og vips så ble vondten borte litt etter litt :)

Tilfeldig eller ikke- aner ikke og bryr meg egentlig ikke så mye, poenget er at alt er bra igjen, og jeg går uten bh så mye jeg kan, selv om jeg egentlig ikke liker d =o? hehehe..

 

Takker igjen for svar, snille dere!!! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...