bondeknøl Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 jeg har tenkt til å ta, men om det er mulig vil jeg at snuppa skal ha også...
bondeknøl Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 oki, da skal vi ta den når ho er 6 mnd, hva med dere andre da? skal dere ta den, og skal barna deres ta den?
Hilde_85 Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Vi har enda ikke noen planer om å ta den. Vi er ikke i risikogruppe og jeg syns det er for lite info om bivirkninger enda til at jeg ønsket at mitt barn skal få vaksine hvertfall. Men vi får se etterhvert
bondeknøl Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 blir litt skremt når det er en 3 åring som har dødd.. barn er jo i risikogruppa, ettersom de ikke har så sterkt imunnforsvar som oss voksne..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Nå tripper du. Barn er ikke i risikogruppa, og immunforsvaret deres er det ikke noe i veien med.
Gjest Tale30 Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Det var en toåring som døde. Han lå på intensiven på barneavdelingen med alvorlig medfødt lidelse. Han var i risikogruppa med andre ord.
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Tror bare det er babyer over 6 mnd. som er i risikogruppen som får vaksine. Jeg og mini skal vaksinere oss til mandag, hun har Downs, og er derfor i risikogruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå