Musemor med tre søte små Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Etter min mening er 'Bli Gravid' det hyggeligste forumet på DiB (kjenner ikke til BiM/BaM da jeg ikke er der) Dere er så utrolig flinke til å støtte opp om hverandre. Når noen trenger trøst får dem det. Når noen blir gravide, jubler dere, uansett om de har prøvd lenge eller kort. Når noen stille "dumme" spørsmål (les overskrift: Jeg har et dumt spørsmål) får de mer eller mindre fornuftige svar og en beskjed om at ingen spørsmål er dumme her inne. Når min tid kommer og jeg skal forlate dere, kommer jeg til å savne dere. Men la meg komme til poenget. Jeg begynner også å bli en liten smule nysgjerrig på hvem dere er, så er det noen som bor i Oslo/Lillestrøm/Strømmen området som har lyst til å bli med ut å ta et glass vin eller en øl neste helg?
EleResa Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Enig med deg! Jeg var her for 3 år siden også, og jeg syns det har blitt enda mer hyggelig å være her. Imøtekommende damer som bryr seg om hverandre! Jeg bor på vestlandet, men er fra et sted rett sør for Oslo opprinnelig. Skulle veldig gjerne ha tatt en tur ut sammen med dere, men det blir nok vanskelig akkurat den helgen. Håper dere blir noen som kan ta dere en tur ut da
SuSiii Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 HI-koooseli innlegg!! og helt enig,her er d mangen koslige damer,å mange hjelpsomme og gode svar!!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 jeg lagde en lignende tråd her for en stund siden =D og ja, det er så koselig å være her inne... på disse andre debattene er det mye drittslenging; ikke koselig! klem =)
J -76 Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Kjære ♂ + ♀ = ♂! Tusen takk for et kjempe koselig innlegg, du er jo virkelig en av de som holder stemningen oppe her, supert! Jeg bor i Akershus og blir gjerne med på et treff, men får det nok ikke til før jul, da mannen min reiser så mye og helgene fremover er veldig booket. Send meg gjerne en pm, har ikke så lyst til å dele så mye privat info her pga jobb. Stor klem J
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Ååh....så skjønn du ee daaa (er vel samme bli gravid forumet tror eg, både her og disse andre sidene...eg er nå her via BiM..hehehe) Hadde det ikkje vært for at eg får en 50 mil lang vei hjem så sko eg gjerne ha møtt opp for et glass vin og avslapping Meeen...litt langt...og dyrt..for et glass vin og tre Men helt enig med deg...dette er ein helt fantastisk plass å henge under prøveperiodene. Hadde vel klikka for lengst skulle eg klart dette UTEN damene her på forumet
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2009 Kan vi ikke si det da? Dersom ingen av oss er gravide til nyttår tar vi en tur ut, og den av oss som husker på det, sende den andre PM.
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Syns oxo d er hyggelig her inne. Masse info å hente ) Dessuten så er d gøy å se at den ene etter den andre faktisk blir gravid oxo... )) PS. Bor på Nordvestlandet, så blir litt for langt for meg oxo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå