Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 syntes de burde rykket ut for looooong time ago!!!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 hehehe, må bare le av deg så du skrev et annet innlegg og her.. de var jo artie iallefall da men ja kansje ikke så mye x-factor..vet ikke jeg fikk ikke med meg, men gikk chand videre? og hvem andre måtte ut?
StorkeMammaen Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Så enig.. De var et morsomt bidrag de første rundene, men x-faktor? Nei.
thea - M har gull i gulping Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 bare no name no fame! Synes det var litt dumt. Det var jo underholdning da:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 sikter du til at det var ett innlegg der det stor hver håper du vinner? det går jo ut på noe annet, må da gå ann å få rope ut sin glede over noe uten å leite om det er ett innlegg som angår det samme programmet vel..
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Ja,ENDELIG sier jeg og:) ??Lizziee : Det var enten no name no fame eller shacles,og heldig var det no name no fame som røk ut:) Stakkars Mira måtte velge.. Ja,Chand gikk videre:).
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Syns de skulle vært med videre jeg! Kunne heller sparka ut de søstrene
millie+2klumper Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Hva av de valgte Mira? enig med at det at de som burde gå...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 megogvessla..slapp av, jeg mente ikke svaret mitt som negativt..lo av deg som i at du var morsom positivt..skjønnte du ikke det? beklager, men jeg trodde du også hadde ett annet innlegg her om at de burde ryke ut idag men du må for all del ikke missforstå meg da.. prøvde bare å fortelle deg at jeg synes du var morsom på en positiv måte.. hmm, prøvde egentlig bare å være snill og med i snakken. men tydeligvis så burde jeg bare holdt kjeft jeg da
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2009 hehe det går helt fint vettu;) tror ikke jeg har hatt ett annet innlegg om at de burde ryke ut, men om du trodde det så skjønner eg deg jo mye bedre, hehe.. neida eg ble ikke sur altså, da missforstod du meg også.. bare lurte ka du siktet til jeg, om det var det andre innlegge, at jeg burde skrev der. så bare slengte jeg på at jeg måtte no få rope ut min glede;)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 okey håper at ingen skade er skjedd.. nei såg det nå at det ikke var du, burde kansje sjekke før jeg skriver ting jeg tror, hehe.. gir deg en klem jeg som unskyld uansett klem
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2009 hehe, ingen skade skjedd;) *klem tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå