Småtorsk Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg prøver å finne en butikk med bæretøy i Bergen, men googlinga gir meg ikke noe svar. Har hørt det er en som bare er oppe av og til (lørdag?.) Den vil jeg gjerne ha adresse og åpningstider på. Det er mulig det er Lotusbarn jeg mener, men nettsidene deres opplyser hverken om åpningstid eller beliggenhet, dumt nok. Noen som kan hjelpe?
chill+enda en til Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Har vært og handla hos de tidligere, butikken lå forholdsvis nær Fløibanen. Nå ble jeg også veldig usikker. Adressen lå på hjemmesiden deres tidligere.. Iallefall, de har bæredemo i Marken en gang i uka: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=page_3
TorilMS75 Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du mener bæresjal og slikt, kan det hende de har det på Alveslottet, som ligger på Minde, like i nærheten av meieriet (på andre siden av veien). På nettsiden deres (alveslottet.no) står det ihvertfall at de har mei tai og bæreseler. Mulig man må bestille, det er en liten butikk .
Småtorsk Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2009 Takk for svar! Har funnet ut at det var Lotusbarn jeg mente, og at de har lagt ned butikken. Så nå blir det netthandling fra dem i stedet.
Romeren Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 De har flyttet til askøy eller noe, tror jeg, men du kan kjøpe bæretøy hos dem når de har bæredemo hver mandag klokka 11. Husker ikke adressen i hodet, men det står på nettsiden (marken, nr. et-eller-annet.) Jeg tenkte meg dit, selv om jeg ikke har fått barn enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå