Gå til innhold

Butikk med bæretøy i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne en butikk med bæretøy i Bergen, men googlinga gir meg ikke noe svar. Har hørt det er en som bare er oppe av og til (lørdag?.) Den vil jeg gjerne ha adresse og åpningstider på.

Det er mulig det er Lotusbarn jeg mener, men nettsidene deres opplyser hverken om åpningstid eller beliggenhet, dumt nok.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener bæresjal og slikt, kan det hende de har det på Alveslottet, som ligger på Minde, like i nærheten av meieriet (på andre siden av veien). På nettsiden deres (alveslottet.no) står det ihvertfall at de har mei tai og bæreseler. Mulig man må bestille, det er en liten butikk :) .

Skrevet

Takk for svar! Har funnet ut at det var Lotusbarn jeg mente, og at de har lagt ned butikken. Så nå blir det netthandling fra dem i stedet.

Skrevet

De har flyttet til askøy eller noe, tror jeg, men du kan kjøpe bæretøy hos dem når de har bæredemo hver mandag klokka 11. Husker ikke adressen i hodet, men det står på nettsiden (marken, nr. et-eller-annet.) Jeg tenkte meg dit, selv om jeg ikke har fått barn enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...