♠️SparEss♠️ Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Skal bytte ut min Viksi Classic fordi jeg synes den er alt for stor og tung, og det er tungvint med brettingen og knytingen. Har en Emmaljunga City Cross og synes også at posen tar for stor plass i vogna. Har sett på Voksi Urban og Odenvalder dunpose (den med bamsen inni) og lurer på hvem av disse som er best. Takker for alle gode tips dere har så jeg kan bestemme meg for hvilken pose det blir
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Har voksi urban til minsten her og er kjempefornøyd, posen er god og varm... Følger med forlengerdel også.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Odenwalder: ekte andedun som kan vaskes i maskina. god og varm. holder til barnet er ca 3 år. den med bamse kan ikke deles, men det kan den med lammeskinn i ryggen Urban: er ull pose, den må renses. god og varm den og. den er vel bedre å ha i pulk. pga forlengelsen kan den brukes til barnet er ca 6 år.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Odenwalder er helt topp! Kjøpte nettopp en til til minsten. Førstemann bruker sin fortsatt. Med andre ord, den er stor og kan brukes lenge. I tillegg er den kjempevarm, og lun og god for barnet.
Zitro Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Begge er helt knall, har begge 2 :-) Hipp som happ hvem du velger :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kan ikke si noe på vegne av Voksi Urban, men har selv Odenwalder dunposen - den brune med bamsen i. Før det hadde vi den originale voksiposen, en gammel en. Jeg har vært kjempefornøyd med posen vår fra dag 1. Den har vært i konstant bruk de siste to årene, og gått videre i arv fra eldstemann til minstemann. Den er god og varm, lun og lett. Den er lang og kan brukes til opp til tre år. Den tar liten plass, så er ypperlig i de fleste vogner. God passform på posen og. Vi fikk enormt mye skryt av posen når barna sov ute i vogn, og de mente at de var varmere og bedre enn Voksi-posene. Vi bor oppe i nord, så er godt at det er snorer så man kan tilpasse åpningen i posen som man vil. Vår erfaring med Voksi er at den er veldig åpning i halsen og rundt ansiktet. Med Odenwalder så kan man lukke den så det bare er ansiktet som stikker ut. Perfekt i snøvær, sludd og stygg vind. Takk og lov for at det er glidelås på de og (som hvis jeg ikke husker feil er på Urban også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå