GuttemammaX3 Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Poteter (kokte eller båtpoteter), kokte gulrøtter og brokkoli, bernaise...
cherry coke Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Bernaise, kålrabistappe og poteter. det er kjempegodt=)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 bernaise????? Høres ikke noe særlig ut må jeg si... Vi har kokte poteter, gulerøtter og tomatsaus
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2009 Hmm, bernaise altså? Blir det bra da?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 aaah, jeg spiser ikke servelatpølse lengre jeg, etter at jeg har blitt (tvangs-)fora på steikt servelat med potetstappe da jeg bodde hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå