Gå til innhold

Når kommer vaksinen til Trondheim?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, så grinete du var da?

Noen som har en link kanskje?

Skrevet

jeg kan ikke svare for Trondheim´, Men jeg og jenta mi skal vaksineres på Onsdag og vi bur i Verdal.

Skrevet

Den har kommet. De starter vaksinering i neste uke. Ta kontakt med fastlegen din.

Skrevet

Hi her:

Jeg fant en side på nett, der stod det den 2. november? Men fint om den har kommet før da. Takk for svar! Da skal ringe til legen.

Skrevet

Selvom vaksinen ER i fylket/kommunen, så betyr ikke det at den er klar til å settes. Det er ørten ting som skal klargjøres for man kan begynne vaksineringen... ro ned, den kommer snart- til en plass nær deg!

Skrevet

Vi er i risikogruppen her i huset, så det er klart at vi vil vite når den kommer. Ser jo at mange her inne allerede har blitt vaksinert. hi

Skrevet

Jada, jeg forstår det. Poenget var jo bare at selvom vaksinen er på plass, så begynner man ikke vaksineringen som fort den er kommet.

Skrevet

som sagt jeg er helsepersonell og jenta mi i risikogruppen, og vi får den på Onsdag den 28 oktober.

Skrevet

Ja, men det blir litt langt å dra til Verdal;)

Jeg ringer på mandag og spør på legekontoret jeg.

Hi

Skrevet

Hehehe, ja det skjönner jeg. Men jeg tenkte at kanskje hele Nord-Tröndelag satte igang samtidlig. Uansett ligger det nok like rundt hjörnet hos er også vil jeg tro.

jeg er IKKE glad for å måtte ta denne vaksinen, men når jeg nå först må ta den så löste det seg fint tross alt. jeg skal ut på båtcruise nå i helga hvor det blir samlet mange, mange mennesker. Kommer hjem sent tirsdag kveld og får vaksinen på onsdag. Da rekker jeg heldig vis ikke smitte noen hjemme om jeg plukker opp noen sinte basilusker på båten. ...... Sånn off topic, liksom ;o)

Sier hun som pröver finne ALT som kan föles positivt med dette, hehehe.

Skrevet

Hm, nå lagde jeg en tråd til jeg, fordi jeg hørte på nyhetene at noen hadde dødd av å ta vaksinen... hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...