Gå til innhold

X-faktor: Hvem håper dere vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger Gabrielle og Shackles. Håper Gabrielle vinner. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Lise vinner. Hun er den eneste (med unntak av Gabrielle, kanskje) som har kvalitetene til en internasjonal stjerne.

Skrevet

Jeg liker også godt Gabrielle. Og Chand.

Skrevet

Rikke eller Gabrielle.. Liker Chand og da.. Kul trønder:)

Skrevet

Tommy

Skrevet

Tommy, Pernille eller Gabrielle. De synes jeg er veldig flinke :-)

Skrevet

Chand.

Eneste med x-factor...

Skrevet

Chand, Rikke eller Tommy.. De med mest særpreg og x-factor

Skrevet

Tommy el Shackles:) Eller kansje Mari? tror det er det hun heter. Hvertfall ikke Lise! Uff

Skrevet

Synes Lise har denne internasjonale kvaliteten jeg også, hun er enestående!! Bare hør nøye etter på den stemmen og ikke minst den stemmekontrollen! Hørtes jo ut som Beyonce på sin første opptreden!:) Ellers burde jeg vel si Chand siden jeg er trønder, men det er ikke helt min type musikk.. Liker også Shackles veldig godt, men synes ikke opptreden i dag var så bra. Hørte en sur stemme gjennom hele refrenget.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Jeg mener Lise bør vinne...hun er veldig flink, ikke minst så opptrer hun som hun er en artist allerde..veldig flink og flott stemme!

Hvis ikke hun vinner så håper jeg Chand vinner, han er så jordnær og ikke minst har han en fin stemme med særpreg:)

Skrevet

Gabrille som min sønn på 3 år ville ha sagt. Eller kanskje Lise....

Skrevet

Gabrielle og Chand :) De gruppene er jo helt talentløse, hvertfall de gutta som røk i dag! sry

Skrevet

Chand eller Rikke. Synes Lise også er flink, men jeg synes hun ofte synger i et litt høyt stemmeleie og det blir slitsomt å høre på. Dessuten liker jeg ikke henne som person, skikkelig divanykker virker det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...