Skuddårsmamma=) Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hei,hei alle gravide trønderdamer! Tenkte bare å tipse dere om at i morgen, 24. oktober, åpner det en spesialbutikk med moteklær til gravide og ammende! Butikken heter Bellykiss, og du finner den i fjordgata 20. Kjoler, undertøy, hverdagsklær og yttertøy finner du der. Stikk innom en tur da vell, har hørt rykter om åpningstilbud! =) Og klærne er råfine! Lykke til med magene! (Hold gjerne tråden oppe en stund, så mange får det med seg!)
HMB Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Så bra!! Skal til byen senere i dag, så da stikker jeg nok innom! Takk for tipset, blir spennende å se utvalget
Wonni Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hei, tuuusen takk for tipset !! Det har jeg savnet og der heeeelt sikkert jeg skal ta meg en tur til butikken. God helg alle sammen !!!
Venterpå#2 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Åh, så heldige dere er da !! Jeg bor i Bodø og her har vi ingen butikker som er med bare klær til gravide...sitter på internett å leter etter klær hele tiden..men har så lyst å prøve de først liksom noen som har noen tips om noen butikker på internett som har fine kjoler etc.??
Skuddårsmamma=) Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Dytter litt på denne jeg... Klærne har blitt populære, stikk innom å se hvor fine de er selv =)
Plikkert70 Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 juleklærne er i box mm. =) fine klær til hverdags og fest til en overkommelig penge, glad jeg fant denne butikken og skal garantert tilbake=) veldig bra service også foresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå