Skuddårsmamma=) Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hei,hei alle gravide trønderdamer! Tenkte bare å tipse dere om at i morgen, 24. oktober, åpner det en spesialbutikk med moteklær til gravide og ammende! Butikken heter Bellykiss, og du finner den i fjordgata 20. Kjoler, undertøy, hverdagsklær og yttertøy finner du der. Stikk innom en tur da vell, har hørt rykter om åpningstilbud! =) Og klærne er råfine! Lykke til med magene! (fint om dre holder tråden oppe en stund, så mange får det med seg!)
Mummamma Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 De hadde kjempemye fint der! Anbefaler alle å ta en tur dit! ) Har dessverre ikke gravidmage enda, men håper på å ha en spire i magen før nyåret kommer. Vet hvor jeg skal kjøpe klær da i hvertfall.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Må vel snart handle klær ja, fint med ny butikk
Skuddårsmamma=) Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Dytter litt igjen jeg...
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Oi, takk for tips ! Jobber selv i klesbutikk der det ofte kommer kunder som spør etter gravid klær! Bra tips til meg selv også Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå