Gjest losen Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Nå har jeg kikka på tre blogger, og tror ikke jeg kommer til å kikke på så mange flere. Jeg er sikkert gammel, sirompa og helt ute av kontakt med hva som er NÅ, men jeg fatter faktisk ikke poenget. Hvor er underholdningsverdien?
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Det kommer an på hva du liker det. Jeg leser sjelden disse "topp 10" bloggene, slett ikke min greie. Men på feks VGBlogg er det mye bra samfunnsrelatert, aktuelt og ikke minst litt mer dyptgående enn "dagens outfit" Selv har jeg en rimelig overfladisk blogg, men jeg har den bare for å ha den egentlig, og skriver om alt fra dagens shopping til brennhete samfunnsproblematikker. (som sikkert har kjølnet betraktielig siden sist jeg skrev noe:p)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Deg om det. Jeg har ikke lagd blogg for å skape underholdningsverdi, men det er en blogg for familie og venner som vil følge med på vår hverdag og utvikling. For de som har barn på samme alder, for de som bare vil titte innom på hva vi har gjort.. Skjønner ikke problemet? Forresten det er jo bare en type blogg. Andre har eks interiør, mote, styling, samfunnsengasjement, sykdomsforløp, reise, natur, fotografering..
Gjest losen Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Der ser dere, hvor feil man kan ta. Fordi om en har sett 3 har man ikke sett alle ;-)
Miztery Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Da må du lese min: http://herigstad.vgb.no Absolutt ingen underholdning, men den er jo min, så litt er den verdt!
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 losen: Du lurer på hvor underholdingsverdien er. Vel jeg skal servere underholdningen på et gullfat: http://camillagangsoy.blogspot.com/ (nei, den er ikke min) Jeg håper at jeg med denne kan endre ditt syn på blogger, for det finnes virkelig en og annen blog der ute som er verdt å lese:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 sheyerosemeyerphotography.com/blog Jeg repeterer meg selv til det kjedsommelige med denne bloggen, men den er fantastisk!
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Bolledeig: jeg var ikke klar over hva som kom til å skje i den bloggen, satt bare og leste og beundret de nydelig bildene. Og fikk sjokk når jeg kom over det fæle innlegget. Derfor tenkte jeg å advare, sånn i tilfelle man ikke helt orker å lese en sånn historie: Den ene ungen dør.
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, jeg glemte å advare Men jeg synes ikke hun skriver på en grusom måte, tvert imot. Jeg har blitt veldig engasjert i hele hennes familie etter å ha lest hele bloggen. Blir like inspirert hver eneste gang hun poster et nytt innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå