*bolla pinnsvin* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 I disse influensatider; hva skjer mht permisjonen min hvis jeg blir syk? Kan mannen overta permisjonen mens jeg er syk? Må han ta ut sykemelding? Må jeg? Har kikket på NAVs sider, men jeg finner ikke det jeg leter etter. Hjelp mottas med takk
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Du får sykemelding og han overtar permisjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå