En Prins + Prinsesse Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte ny seng til gutten min på 2 år og 5 mnd for to dager siden, men så er jeg så redd den madrassen er for hard.. at han ikk eligger noe godt lissom! hva har dere?? Den sengen og madrassen kjøpte jeg på ikea.. madrassen er 9 cm tykk! noen som vet om de er ok ? takk for alle svar..
Jokeren Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Vi har madrass fra ikea. Kjøpte overmadrass i tillegg, for jeg synes den var litt hard. Snuppa sover godt i den:) Ikke bra med for myk seng heller.
En Prins + Prinsesse Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 nej, du har kanskje rett i det.. den forrige madrassen i sprinkelsengen var like tykk som denne, men den virket bløtere... jeg kjøpte med overmadrass jeg også, men den er jo veldig tynn da.. 1 cm bare.. også har jeg sånn "varmelaken" i saueull.. (ikke sånn tykk som er i vogner da) hjelper litt....
Jokeren Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Ja, den er tynn.. Hørtes deilig ut med varmelaken. Hvor har du kjøpt det?
En Prins + Prinsesse Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 jeg fikk det av mamma.. de ahdde hatt det på hytta i mange år.. vet ikke hvor det er kjøpt.. er ganske mange år gammelt.... håper den madrassen er ok altså.. blir så fort bekymret for sånt jeg..hehe.. for jeg takler ikke å ligge på hard madrass selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå