Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Mannen har brukt 6000 kr på pc og 2000 kr på bur og dyr.. Jeg har lyst på emmaljunga scooter og fant en billlig på finn.no altså 1000 kr...men vi får ikke penger får om 14 dager og da skal husleia betales.. egentligt har vi råd til og kjøpa vogna men sambo gidder ikke og måtte nesten snu på kronene frem til vi får penger. altså får penger om 14 dager så går det en 3-4 dager så får jeg penger igjen... Blir møkkalei til tider. det er alltid slik at når jeg finner noe som koster litt som jeg vil ha så har vi lite med penger,vi må spare osv osv.... får alltid beskjed hviss jeg skal ut med veninner og skikke og shoppe så ikke bruk så mye penger... jeg kjøper nesten aldri noe nytt, omtrent ikke til jentungen engang(hun har nokk av klær og ting) Men det er kjekt med nytt til henne. og jeg liker og handle til jenta mi både klær og leker. ikke at hun skal bli bortskjemt men hun er bare 9 mnd.. Har lyst og ringe ang vogna og så bare dra ut i morgen og kjøpe den. høre om mora mi eller noe kan kjøre meg... planen var jo egentligt at jeg skulle spare litt og litt og kjøpe en ny .. billigste ny vogg jeg har funnet av emmaljunga scooter kostrer 2199... Men det blir vel litt frekt og gå bak hans rygg og bare kjøpa vogna?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Spurte han deg før han brukte 8000 kr?
millie+2klumper Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Vel, spurte han deg om det var greit at han kjøpte pc og sånn da? Jeg hadde nok kjøpt vognen jeg;). Kunne du ikke kansje lånt en tusing av din mor da sånn at dere fortsatt har litt penger igjen? En tusenlapp er jo ikke ALLVERDENS liksom. Og visst du venter finner du kansje ikke en like billig vogn og da taper du jo på det! Så egentlig er du bare økonomisk;) hi hi hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 i bunn og grunn sa jeg det var greit, og egentligt skulle han også sette sammen en pc til meg og da hadde det blitt en del tusen mer.. men jeg sa jeg ville ha vogna før jeg ville ha noe pc, den jeg har klarer jeg meg fint med og liker best berbar pc... Men avtalten var at hviss han skulle bruke 8000 kr så skulle det ikke bli noe at han skulle sitte og si til meg at jeg ikke kunne bruke penger osv... Men sånn er det blitt likevel. jeg sparer jo på og kjøpe den vogna, og jeg føler det blir feil jeg skal måtte sitte og spare til ting jeg vil ha,men det skal han slippe... Skulle bare gått og kjøpt vogn på avbetaling:P Men og ikke har han enda betalt tlf regningen sin. Ja jeg kan jo spørre de, men vi har lånt 2000 kr tiligere av dem så vi har bare betlat dem 500 av de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå