Gå til innhold

Besøksrestriksjoner på KK i Bergen!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja det er synd på søsken, men ellers må jeg si at jeg synes egentlig bare det høres deilig ut at de andre "må" holde seg vekke til jeg kommer meg hjem. :) følte meg ikke akkurat lovely de første par dagene sist :)

Skrevet

Skjønner veldig godt at dere som har søsken synes dette er dumt. Husker selv å ha kikket på i alle fall tre av fire søsken:) veldig stas med besøk på sykehuset.

Men for min egen del er jeg i et aspekt takknemlig, skal ikke bli for nervøs når det gjelder svineinfluensa - men det blir jo en begrensning i forhold til smitte når barnehage og skolebarn ikke får komme på besøk. Dette er sikkert lettere å si når man som jeg er førstegangsfødene... Ikke like stas når storebror/søster ikke skjønner hvor mamma er osv.

Skrevet

Samme regler som på Ahus. Jeg synes det er veldig synd at min sønn ikke får møte lille-søster/bror med en gang den blir født.. Han er 14 år så han skjønner hvor jeg er og har heldigvis en forståelse for hvor alvorlig denne sykdommen er.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad for at de har blitt så streng. Storesøster her i huset forstår at det er en alvorlig sykdom, men ikke at den er så alvorlig at hun ikke kan komme på besøk til lillesøster, som hun har gledet seg i 9 nesten 10 mnd til å møte. Når jeg og og om jeg tar vaksinen, skal hun også ta den, da vi begge er i rissikogruppen av medisinske årsaker. Jeg skjønner restriksjonene ovenfor de andre, men søsken har jo tross alt levd i familien vår frem til fødsel, og vil fortsatt være der når vi kommer hjem. Vil ikke det gi like stor rissiko for oss når det gjelder smitte?

Skrevet

Det er jo ikke bare de som de besøkende kommer til som er utsatt for smitte. Besøkende kan potensielt smitte hele avdelingen!

Jeg synes selvfølgelig det er utrolig trist at storebror ikke får kommet på besøk, men samtidig glad for at de tar forhåndsregler. Og så er det litt deilig å vite at vi får litt tid alene også! Blir mer enn nok besøk, og av erfaring fra forrige gang var det ganske slitsomt!

Får bare håpe man ikke MÅ bli lenge, men får dra hjem tidligere hvis man seøv føler det er ok:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...