Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Nå må jeg ha noen tips til hva jeg kan finne på hjemme en stille(egentlig bråkete fordi småen ikke vil legge seg) fredagskveld.. Tenkte jeg kunne ta meg en lang dusj og litt egenpleie. Men det tar jo ikke akkurat hele kvelden.. Forøvrig liker jeg å strikke, men strikkepinnene mine har reist vekk. Tv er uaktuelt for den er okkupert av samboeren min. Sitte på Dib gjør jeg jo allerede men det var jo ikke særlig mye som skjer her. Er egentlig ganske kreativ men i kveld finner jeg ikke den kreative/oppfinnsomme personen i meg.. Tips?
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Her skal jeg se på film, drikke vin og lage kokebok samtidig:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Lage kokebok? MENS du ser film? Da ender du sikkert å skrive ned det de sier i filmen, hehe.. Det har jeg nemlig prøvd ut for en stund siden... "Nemo`s skillingsboller" ble overskriften på den oppskriften, haha. Det skulle egentlig stå "Berits skillingsboller"..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 Ingen flere tips?
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Hehe... ja, men min versjon av å lage kokebok er å klippe ut oppskrifter av blader+ få fra venner på mail og lime de i en stor bok. Har samlet masse:) Er mannen min hjemme darknight? Da ville jeg funnet på noe med han, min er på jobb i kveld han:(
tomat15 Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Kjeder meg jeg også;-) Jeg har tv for meg selv, men kjeder meg likevel gitt. Min kjære er også hjemme, men han er trøtt som en dupp og venter på natta mens han spiller spil på dataen. Hunden trenger kanskje en tur, men det er så kaldt og guffent ute og mannens tur, så lar han beholde den. Ikke har vi noe godt å putte i munnen og det gjør egentlig ikke noe da jeg slanker meg litt. Strikkepinnene mine er her, og jeg skal egentlig strikke meg votter og tove, men garn har jeg ikke. Jeg kjenner også at jeg kjeder meg utrolig mye. Si fra hvis du kommer opp med noen ideer ellers må jeg bare legge meg. Har masse planer imorgen da;-)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2009 Mannen er hjemme men forferdelig opptatt med noe "viktig" på playstation, hehe. Mini mannen og Frøken Strøken, vi skulle slått oss sammen! Jeg har tonnevis med garn, men finner ikke strikkepinnene mine! Småen har roet seg, og jeg har fått dusjet. Ser ut til at jeg må ta fatt på klesvask, selv om det ikke er akkurat jeg har mest lyst å gjøre en fredagskveld...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2009 Aha, det var jo mye smartere enn det jeg gjorde. Klippe og lime mens man ser film og er på dib, DET er nok en god kombinasjon som sikkert kan utføres utmerket:) Men som jeg sa nedenfor her, mannen min er uhyre opptatt med sitt viktig oppdrag på playstation skjønner du. Det kan jo ikke forstyrres må du vite;)
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Herlig å være jente å kunne gjøre flere ting samtidig;) Kjenner problemstillingen, mannen min har også "viktige oppdrag" på x-boksen på kvelden. lørdag og søndag er det ulovlig her i huset;) hehe....
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. oktober 2009 Ah, skulle ønske det hadde blitt godtatt å ha forbud mot playstation spilling i helgene.. Det hadde nemlig ikke blitt godt motatt her nei... Nå har nettopp et nytt spill kommet ut, og min kjære har nettopp hatt bursdag så da fikk han selvfølgelig et spill av sin barnløse bror.. Og denne broren skjønner jo selvfølgelig ikke hvorfor han ikke kan spille hver bidige kveld. -ungen sover jo! Sier han, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå