Gå til innhold

Noen som har proevd Sovgunga eller andre hengevugger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saa veldig greit ut med mulighet for feste paa skap/vegg, vi har lite soverom! Andre forslag? Foerstemann slet veldig med soevn og ville kun sove i vogn med bevegelse eller bli bysset. Hadde haapet at nr 2 ble litt lettere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir babyer bortskjemte med vugging? Hvordan gaar overgangen til sprinkelseng? Foerstemann var utrolig avhengig av vugging helt fra dag 1, men fikk han til aa sovne selv foerst ved 6.-7.mnd.

Skrevet

Vi har kjøpt byssanlull vuggen til lille i magen :) Fått mange anbefalinger og gleder meg til å henge den opp. Om hun blir bortskjemt bryr jeg meg fint lite om ;)

Skrevet

Oi, den så fin ut :o) Vi hadde leandervuggen og jeg elsket den :o) Måtte desverre selge den pga av oppbevaringsplass, men jeg kommer garantert til å kjøpe hengevugge til neste også.

Det har sjelden vært behov for å vugge frøkna her i søvn, men hvis hun en sjelden gang var urolig ga vi vuggen et lite puff og hun var blid som bare det igjen :o)

Så kjempelurt ut kunne henge den på dør/skap, vi hadde stativ midt i stua og det fylte hele rommet (fikk ikke hengt i tak her).

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ble det Sovgunga på dere? Vurderer å kjøpe den og ville gjerne hørt dine erfaringer!

Skrevet

Vi hadde den fra purnatur.no. Kostet 500 og kan brukes til ca 9 mnd. Vi hadde ikke madrass, kun lammeskinn i bunnen.

Fin og praktisk. Vi hadde en krok i taket i stua og en på soverommet, så flytta vi den enkelt dit det måtte passe.

Hadde ikke noe problem med overgang til sprinkelseng. Vi gikk aldri å vugga/dyttet på den. Den bare hang og gynget svakt når hun bevegde seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...