Gå til innhold

Helgemamma, dagmamma søkes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helgemamma søkes snarest til min vakre tulle på 9 måneder i dag :) er det noen som er det her i østfold? Jeg bor i sarpsborg og ønsker noen nærme her.. Håper at det er noen her ute som har muligheten til det :D ta kontakt snarest!!

Masse klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor nok ikke i Østfold :) Men hvor mye skal man evt. betale en helgedagmamma? Ikke dum ide da..

Skrevet

Betale??

Du har to muligheter:

Enten finner du en dame som selv har ett barn omtrent på alder med din. Da "betaler" du ved å gjøre gjengjeld. Ha hennes barn noen helger.

Eller så finer du en dame i bestemor-alder. Altså ikke på alder med DIN bestemor, men på alder med dem som er bestemor til 0-åringer. Og som gjerne gjør det for hyggens skyld hvis hun ikke har egne barnebarn.

Skrevet

hehe seriøst? Du bestemmer at hun har 2 valgmuligheter? Hvorfor i allverden skal hun ikke betale? Er vanlig det skjønner du at avlastningshjem får kompensasjon!

Skrevet

kan jg spørre hvorfor du skal ha helgemamma? og ikke dagmamma i uka??

Skrevet

Ja, anonym 14:09. Det er vanlig at avlastningshjem får kompensasjon.

Jeg glemte å si at hvis HI er 100% alene, altså at barnet ikke har helger hos bf, så kan hun antakelig få barnevernet til å betale en avlaster hun selv finner.

Denne avlasteren vil kunne få ca 1.000 kr i lønn pr helg (48 timer) plus ca 500 pr helg i skattefri utgiftsdekning.

Jeg tenkt ikke på barnevernet. Beklager Anonym 14:09. Hvorfor er du anonym, forresten?

Jeg "skjønner" faktisk IKKE at det er "vanlig" at avlastningshjem får betalt av dem de er avlastere for.

Skrevet

hei. jeg lurer litt på hvor ofte du eventuelt ønsker en avlaster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...