Suzanne Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Helgemamma søkes snarest til min vakre tulle på 9 måneder i dag er det noen som er det her i østfold? Jeg bor i sarpsborg og ønsker noen nærme her.. Håper at det er noen her ute som har muligheten til det ta kontakt snarest!! Masse klemmer
♥♥ M ♥♥ Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg bor nok ikke i Østfold Men hvor mye skal man evt. betale en helgedagmamma? Ikke dum ide da..
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Betale?? Du har to muligheter: Enten finner du en dame som selv har ett barn omtrent på alder med din. Da "betaler" du ved å gjøre gjengjeld. Ha hennes barn noen helger. Eller så finer du en dame i bestemor-alder. Altså ikke på alder med DIN bestemor, men på alder med dem som er bestemor til 0-åringer. Og som gjerne gjør det for hyggens skyld hvis hun ikke har egne barnebarn.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 hehe seriøst? Du bestemmer at hun har 2 valgmuligheter? Hvorfor i allverden skal hun ikke betale? Er vanlig det skjønner du at avlastningshjem får kompensasjon!
cathrine&emma Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 kan jg spørre hvorfor du skal ha helgemamma? og ikke dagmamma i uka??
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, anonym 14:09. Det er vanlig at avlastningshjem får kompensasjon. Jeg glemte å si at hvis HI er 100% alene, altså at barnet ikke har helger hos bf, så kan hun antakelig få barnevernet til å betale en avlaster hun selv finner. Denne avlasteren vil kunne få ca 1.000 kr i lønn pr helg (48 timer) plus ca 500 pr helg i skattefri utgiftsdekning. Jeg tenkt ikke på barnevernet. Beklager Anonym 14:09. Hvorfor er du anonym, forresten? Jeg "skjønner" faktisk IKKE at det er "vanlig" at avlastningshjem får betalt av dem de er avlastere for.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 hei. jeg lurer litt på hvor ofte du eventuelt ønsker en avlaster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå