Emma&Adrian Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 vente med og la han få det senere,når det engang måtte komme? Teit spørsmål,men det er jo bedre han får det tidligest mulig! Eneste som er at jeg vet ikke om jeg har hatt vannkopper :S
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg hadde gjort det,jo mindre de er jo mindre sjuke blir de har jeg hørt! Jeg hadde det når jeg var 23,det var ikke noe særlig.Fikk skikkelig utbrudd og ble ganske syk..
Emma&Adrian Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Har og hørt de blir mindre syke! Emma fikk den når hun var rundt 4 år,jeg hadde skikkelig influensa rett før,så da var hun hos sin far,så jeg ble jo ikke smitta den gangen,så jeg lurer på om jeg blir smitta nå hehe. Føles bare litt "fælt" å smitte han med vilje hehe
Gothminister Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 skjønner hva du mener.. Lyst til å smitte mijne jeg også,de er 5 og 2 1/2 år,men kjenner inmgen som har hatt det heller.. Høres litt stygt ut,men heller mens de er små enn store
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 jeg var på "smittebesøk"med begge mine når det var noen i nærheten som hadde det.Da var de vel2-3 år gamle og ingen av de ble spesielt syke..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Gå ned til naboen for å smitte han!=P Jeg har ikke hatt vannkopper ennå, så jeg gruer meg fælt til de kommer i bhg!!=(( Huff... Mamma dro oss med overalt for å få smittet meg og søsteren min, men vi fikk det aldri=/ Mulig vi er immune allerede, ikke vet jeg..
Emma&Adrian Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2009 Ringte mannen og lurte på hva han synes om å dra på smittebesøk hehe. Du er så ond fikk jeg i svar,men han har jo ikke peiling Får gå ned til dem i morgen eller noe sånnt da....slem slem mor hehe.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Greit å få det nå. Så slipper han å bli smittet senere når det er jul eller ferie feks. Kjempesnill mor som tar han med på smittebesøk nå.
Januarjubel! Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Personlig ville jeg ikke gjort det - mest fordi jeg vet jeg aldri ville kunnet tilgitt meg selv om det skulle oppstå komplikasjoner. Det skjer når det skjer - sannsynligvis i god tid før barnehagetiden er over.
Emma&Adrian Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2009 Ja du sier noe der... Hmmm....Kanskje jeg bare skal la det være
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Tror det er en del større sjangse for at det blir komplikasjoner når man får vannkopper som voksen altså! Da er jo tross alt sykdommen mye hissigere. Nei, jeg tror det er myye bedre å få de som barn!
Emma&Adrian Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2009 forvirra! hehe. får føle magefølelsen min tror jeg. nå var visst mannen enig i at det er jo bedre om han får det nå...så om vi skal gjøre det,så kan han ta han med ned hehe
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Ja, følg magefølelsen =) Det er som regel det som er riktig=)
Libido- Skrevet 23. oktober 2009 #14 Skrevet 23. oktober 2009 Vi var på smittebesøk. Der var det mange fler også =) Fikk selv besøk for å videreføre smitten.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #15 Skrevet 23. oktober 2009 Det er helt vanlig å dra på smittebesøk. Vannkopper er en uskyldig barnesykdom, som er best å få mens man er liten. Man blir ofte ganske slått ut om man får det som voksen. Jeg personlig har aldri hørt om barn som har fått komplikasjoner av vannkopper, tror da at de i tilfelle må ha noen bakenforliggende sykdommer fra før, og det regner jeg ikke med at sønnen din har? Tror trygt du kan gå på smittebesøk, og bli ferdig med det først som sist
kokosyklus Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 datteren min fikk det da hun var 11 mnd... kjeg GRÅT ved sengen hennes hele natta i en uke. Hun skrek og skrek og var full av prikker. Så klart var det værst ( om man egentlig kunne se noen forskjell) under bleien. Det er en myte at de ikke blir så dårlige når de er små. Snuppa mi var gørr dårlig. Jeg ville ventet med å smitte barna tild e er store nok til at man kan forklare de at det ikke er farlig. Snuppa mi var livredd
kokosyklus Skrevet 23. oktober 2009 #17 Skrevet 23. oktober 2009 Noen år fra eller til har ikke noe å si så lenge de får det som barn. Som voksen blir man mye dårlkligere ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå