Gå til innhold

Dere som har sendt tilbake Avent flaskene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått nye tilbake, hvor lang tid tok det? Har sendt inn mine for ett par uker siden, og ikke hørt noe etterpå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager siden jeg sendte,har heller ikke fått nye enda...

Skrevet

Håper at det ikke bare er oppspinn.. så sitter de der med 1000 flasker..

Skrevet

merkelig at det skal ta sånn tid...har lyst å spore opp mailadressen så jeg kan sende dem en påminnelse om at jeg faktisk trenger nye!!

Skrevet

Jeg har sendt mail og etterlyst flasker. Vi sendte inn 10 stk for tre uker siden, og merker godt at vi mangler en del flasker.

 

Her er svaret jeg fikk på tirsdag denne uken:

 

"Flaskene har dessverre blitt forsinket hos transportøren, men nå har vi fått første levering så flaskene blir fortløpende sendt ut. Beklager forsinkelsen!

 

Mvh

Karen Heggberget"

 

Så nå venter vi spent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...