Frk Marge Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 var på tidlig UL i dag og mine bange anelser stemte tydeligvis de fant bare en tom fostersekk, snufs. de så antydning til noe som kan ha vært et foster, men det var ikke snakk om at det var liv der... og det har det ikke vært på leeenge. skulle vært 14+2 i dag så er rett og slett veldig lei meg nå. mest synd synes jeg på bf siden det skulle vært hans første... og siden jeg liksom var så langt på veg har vi jo allerede fortalt alle dette også... gruer meg til å fortelle alle sammen at det har gått galt alle som gledet seg, som fx de to som gledet seg til å bli farmor og farfar for første gang... fikk ikke time på gyn før tirsdag, for de var overbooket og jeg håper på at kroppen ordner opp selv... virker jo sånn, for jeg har jo spottet denne uka, og i dag har jeg blødd litt mer og friskt og har mer vondt i magen... er jo ikke store greiene som skal ut, for det var jo ikke noe der... da kan det vel ikke by på så store problemer vel? sier i allefall takk for meg inntil videre og håper på at jeg kommer inn hit igjen snart...
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Uff da, det var ikke noe koselig å høre:-( Det vil nok oppleves som en litt værre utgave av vanlig mensen. Lykke til videre med ny spire :-)
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Uff, så trist... Men tror nok at du kommer fort tilbake:-) Krysser alt jeg har! Lykke til videre...
Frk Marge Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2009 takk! håper det går fort å få den tilå sitte igjen... er det sånn at jeg må ha en vanlig mens etterpå før vi prøver skikkelig igjen?
fremtidoghåp Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Det var trist å høre..... Håper du blir fort gravid igjen og at spiren neste gang sitter som den skal! Klem fra meg.
FrkBomst&Frø Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 uff så trasig... kondolerer. Sender dere gode tanker og lykkeønskninger på neste forsøk.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Det er anbefalt å vente etter en menstruasjon men jeg ventet ikke etter min MA men du vil ha enten lenger eller kortere lutealfase på første menstruasjon så noe vil være annerledes.. Du kan prøve en eggløsningstest så ser du jo.. Skjønner at du vil prøve med en gang, det ville jeg også. Håper det sitter neste gang :-) *God bedring klem*
Frk Marge Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2009 takk alle sammen... skal drikke rødvin og spise krabbe i kveld... om ikke magen er for vond da... lurer på å invistere i en sånn babycomp jeg... kan godt tenke meg å bruke den som prevensjon senere også...
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Føler med deg Etter at jeg måtte ta abort i uke 22 spurte jeg legen hvor lenge jeg måtte vente før jeg evt prøvde igjen, og svaret jeg fikk var at kroppen tar ikke imot før den er klar for det. Så bare gå hjem og prøv. Dette var i feb. 09 og jeg er nå 24 +3 uker på vei.Det har hjulpet oss en del i sorgen at magen min nå vokser igjen. Håper tinge ordner seg for deg og at det snart klaffer for dere igjen.
Bumblebeee Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Uff, dette var trist Håper dere kommer greit gjennom dette sammen og at dere snart får oppleve å få en baby sammen.
Molait Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 Men huff og nei:( *klemmepå* Du trenger IKKE vente en mens (eller fler) Dette er hovedsaklig for å lettere kunne regne ut termin. Noen kan si du bør la kroppen og slimhinner og slikt komme seg, men som jeg fikk beskjed om, kroppen blir gravid igjen om den er klar for det. Det sies og at det kan være lettere å bli gravid med en gang fordi kroppen da er i gravidmodus allerede... Gjør det som føles riktig for deg. Masse lykke til videre.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Huff så trist :( Føler med deg... Hadde selv en SA i 2007, mistet da i uke 12+5 ved at jeg begynte å blø. blødde ganske mye... fikk sterke smerter som rier, trodde jeg skulle dø på meg.. Var alene med 3 unger, og fikk bare smetestillende for vanlig mensensmerter.. Sender deg en masse Babystøv, og krysser for at den sitter snart igjen :)
Frk Marge Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2009 uff. er litt glad jeg fikk tatt UL først. fikk jo sett at dette ikke er noe. trøster en del. hadde vært verre tror jeg om jeg plutselig hadde mistet og trodd jeg faktisk var 14 uker kommet... siden det jo ikke er noe der, er det liksom ikke så trist... :S håper du har rett ang det med "gravidmodusen" lol fant ut at moren min hadde det sånn iallefall det skjer vel heller ikke så ofte med mange så.., håper jeg har hatt min del av dette nå.. lykke til videre til alle dere andre! håper dere får gode sangerskap alle sammen prøver igjen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå