Gothminister Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Her i min kommune er det satt opp to dager hvor en kan vaksinere seg,så skal de bare komme dit.. Gjelder først og fremst risikogrupper da.
Fire småtroll Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Det er forskjellig fra kommune til kommune hvordan de gjør dette.. Her har hvert enkelt legesenter ansvar for å vaksinere sine pasienter. Legesenteret vi bruker har satt av to kvelder i uka til vaksinering. Man må lete på nettsidene til kommunen sin og evt på nettsidene til legesenteret sitt for å finne info. Hvis alle begynner ringe fastlegen om dette vil telefonlinjene bryte helt sammen. Det skjedde her i går, jeg sto med en liten jente som hadde kuttet seg og måtte sys, men kom overhodet ikke frem på telefonenen til legen pga alle telefonene om vaksinen!
Gothminister Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Ja,var litt det jeg hadde i tankene også. Når det virkelig gjelder så kom de ikke gjennom tlf til fastlegen..'Var noe om det på nyhetene i går også..men men.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Det var jo en lege i Asker som gikk ut på radion og ba folk slutte å ringe ang vaksina, fordi linjene kokte over hos dem. Nettet røyk en stund hos oss idag også, var 8 linjer som ringte jamt i 3 timer.. .aldri skjedd før.. Forøvrig er det massevaksinasjon i kommunen jeg jobber, så der er det bare å stille seg i kø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå