Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Nå har de jo godkjent vaksinen ned til 6 mnd. Men i min kommune så får ikke de under tre vaksinen i første omgang (de kan få den når risikogruppene er ferdig) HVORFOR? Er det sånn der dere bor? Jeg forstår ikke hvorfor ikke de mellom 6,md. og 3 år ikke skal få vaksinen nå?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har ei jente på 6 mnd med downs, hun får vaksinen til mandag, samme med meg, selv om jeg ikke har noen sykdommer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Blir bare frustrert jeg! For det første så setter de ikke i gang vakineringen her før 16november, og for det andre så må de minste vente. Skjønner nada. hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Nei, skjønner ikke helt greia jeg heller...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Skjønner ikke jeg heller,men nå er det noe med att de under 3 år ikke skulle få den i utgangspunktet,men plutselig så får de den siden noen under 3 år har dødd av den.men tanken min er att de må vente for å se om andre barn under 3 år i andre land får noen bivirkninger av den før de gjør det her i norge.. Dette er bare min tanke altså.. Har selv en sønn på 2 1/2 år med astma.. Og jeg blir fortsatt gæærn av å velge mellom den vaksinen..skal...skal ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå