Gå til innhold

Nok er nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fins tusen tråder om svineinfluensa nå. MÅ dere lage nye tråder for hvert minste lille spørsmål dere har eller evner dere å bla litt for å finne en av de mange trådene som allerede fins for å se om dere kan få svar på spørsmålet deres??

Og dere har jo INTERNETTET for guds skyld! Bruk Google og andre søkermotorer: Let og finn svar selv!

Det er nok SPAM om svineinfluensa nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg Hi.

Folk klarer ikke begrense seg.

Skrevet

Takk!!!

Svinepest og "er jeg gravid" tar knekken på meg her.. SØK DET OPP!!!

Skrevet

Akkurat. Så dette er ikke en ny tråd vedrørende influens altså...

Skrevet

Dette er en ny tråd om hvor mye vi misssssssliker alt som handler om sykdommen..

Foresten kan jeg spørre deg om noe?

Jeg hostet tre ganger i går, føler meg uvel og er kanskje litt tett i nesa, har jeg svineinfluensa nå? Dessuten så hadde jeg ubeskyttet sex med en mann i går og idag stikker det litt i magen, kan jeg være gravid? Skal ha mensen om tre uker foresten er det for tidlig å teste?

Eller har jeg vondt i magen fordi jeg kanskje kan ha svineinfluensa???

Skrevet

Så enig med deg 17.00. Er også dritlei av: jeg skal ha mensen om 2 dager, er det for tidlig å teste?

Skrevet

Ha ha.., om jeg skulle sagt det selv altså!

Veldig lei alle disse innleggene nå! Men har vi noe annet spennende å spørre om, da? :-)

Skrevet

Nei, men trenger da ikke lage 100 tråder om akkurat det samme temaet. Spm går jo om og om igjen, men bare med forskjellige stavemåter.

Skrevet

Enig! Begynner å bli nok nå!!

Makan til hysteri fra enkelte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...