fjollefrua Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 ta dere en tur på plantasjen, så er dere sikret å være drittlei jula innen den er her... erre mulig sier jeg bare... En god grunn til å ikke gå på senter og andre dillebutikker fra nå og frem til andre uka i desember ihvertfall... Jeg liker julestemning jeg, men den skal ikke vare mer enn maks 4 uker før jul... Noen andre som har innspill til steder man bør unngå for å bli overlesset av juleprodukter....
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Var i London i begynnelsen av august vi, og da åpnet årets første juleutstilling Jeg er glad de har julevarer ute litt før, så jeg kan kjøpe inn litt etter litt, men det er litt voldsomt med september, liksom.
fjollefrua Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 helt greit med litt, men ikke øverøs meg med juleplakater, og nisser, og dverger,og julemarsipan, og julekaker etc hver gang jeg går inn i en butikk... Jeg har lært meg å lukke øynene, men jeg blir like forfjamset allikevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå