mama05+09 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Har 10 dager igjen til termin, og imorges våknet jeg med kjempevondt i korsryggen. Klarer nesten ikke stå eller gå, det er helt grusomt. Er det bekkenløsning eller kan det være tegn på at noe er på gang??
lavendelblomst Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Det var omtrent sånn det begynte for meg sist gang..
line_mor Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 ja, da er vi flere, venter bare på at det skal gå over til rier,men ser dårlig ut, men det er skikkelig vondt.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 det er sånn modningsriene eller hva det nå skal kalles jeg har nå kjennes ut. har hatt det sånn flere dager på rad, og ingenting har skjedd ennå. Men det er et tegn på at ting nærmer seg ihvertfall :-)
mama05+09 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Takk for svar! Trodde nesten det var prolaps eller noe sånt, for det er akkurat som knivstikk i ryggen når jeg beveger meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut med dette i flere dager fremover.
Maya&Leah*har født* Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har også kjempe vondt i korsryggen. Kan være bedre noen dager,også utrolig mye værre andre dager! Ikke noe gøy å gå sånn her frem til slutten av november.. Vi får satse på at dem kommer litt før tiden =D Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå