Gå til innhold

Har slimproppen gått?


Mitsukai

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om kanskje slimproppen min har gått. Men den var ikke sånn så jordmora sa den kom til å være så er fortsatt litt usikker. Igår når jeg var på toalettet skjedde det et eller annet nedi der også kom det masse slim. Men det var ikke noe blod i det da. Og idag når jeg våkna var det pittelitt lyserødt blod på papiret, men nesten ikke noe slim..

 

Er det slimproppen?

Hvordan så deres slimpropp ut hvis den har gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har født 2 barn og har aldri sett noe til den berømte slimproppen! Så jeg lurer og på hvordan den ser ut??

Men, blod derimot er jo et tegn på at noe er i gang...... Derfor var det helt sikkert slimproppen som gikk igår....

Nå er det sikkert noe på gang rett rundt hjørnet, heldige du!!

Selv har jeg ikke termin før 23 nov og det er jo en evighet til!!

 

Spennende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg fødte min første for to og et halvt år siden, og da kom slimproppen nesten en måned før jeg fødte. Den så omtrent ut som en slags silikonpropp; ganske gjennomsiktig men litt mer fast form enn slim vil jeg si...

Kanskje dette kan hjelpe, men er vel forskjellig fra kvinne til kvinne?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at den kan komme som slim over flere dager også.. så dette er det nok heller ingen korrekt oppskrift på.. men noe har nok skjedd:-) Lykke til når det setter i gang for fult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk søndag 10. oktober, og for meg så så det ikke ut som noen propp, fikk bare masse slim som startet på søndag og varte noen dager. Var også noen striper av rødt blod i slimet. Da jeg snakket med jordmor om det på mandagen, sa hun at det var jo mulig at slimet kom av at vi hadde hatt samleie på lørdagen.

 

Så det kan helt sikkert ha vært slimproppen din som gikk! Og ja, jenta kom da torsdag 14, så tok ikke så lang tid fra den gikk til fødsel for min del!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...