Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hvor lenge var dere syke, hva symptom hadde dere, hvor mye feber hadde dere gjevnt over og hvor dårlige følte dere dere egentlig??? grunnen til at jeg spør er fordi jeg har en snart 3 åring som har fått feber og er litt sår i halsen. Hun virker ikke så veldig syk, men for sikkerhetsskyld har vi nå testet henne for dette greiene
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Hei! Min sønn har ikke fått påvist svineinfluensa men han er ganske syk, med feber mellom 38,2 og 39,5. Han sover mye og ser ikke frisk ut. Han hoster og har kroppsverk og er temmelig svimmel og har hodepine. Men hvor i Norge bor du siden du får ta testen på datteren din?? Her nekter de oss å ta testen:o( God bedring til datteren din. Håper hun ikke har det da.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2009 Min datter er værre nå. Hun har astma, så jeg liker dette lite. Hun høres ut som hun har røykt i 100 år og det surkler når hun hoster eller puster. Blir en dritt natt dette her vertfall. Jeg bor på vestlandet på en liten øy. jeg ringte inn å spurte legen om jeg kunne få ta en slik test på datteren min. Han sa at for min del så måtte jeg jo uansett berre vente på vaksina. Så sa jeg til han at akkuratt nå var det datteren min jeg tenkte på: han sa på en høflig måte at jeg kunne sikkert få ta den men at han ikke sjønnte vitsen. Da sa jeg at om hun faktisk har det så synes jeg det er greit å vite for da slipper jeg vertfll gi henne denne vaksinen. dette var han helt enig i. Nå var han aldri negativ til dette og jeg hadde nok fått trumfet det gjennom uansett om jeg hadde god grunn eller ikke;) hvor bor du. her kan jeg ikke få ta vaksinen før den 3.november
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Min sønn har ikke så hard astma som din datter har. Han har kun pusteproblemer ved hard fotball- og løpetrening. Pusten hans nå er noenlunde grei, men hoster ganske mye. Det å ta testen er jo for å vite om man må være mer påpasselig med våre syke barn, og det å kunne slippe å barna hjemme i en hel uke fra skolen/bhg nå på slutten av året da syke-barn dager er minimale. Og kanskje jeg hadde sluppet å ta forebyggende Relenza hvis det hadde vist seg at han ikke hadde hatt det. Jeg bor i Akershus, og vi er de siste sammen med Oslo som får vaksinen, og her har svineinfluensaen eksplodert blant barn på skoler og i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå