Gå til innhold

Blir dere mer og mer redd for denne svineinfluensaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ganske avslappet før, men nå går jeg å tenker på det hele tiden.. blir en god stund til vi kan ta vaksinen også, hvis vi skal det. Det blir jo bare mer og mer hysteri rundt denne sykdommen for hver dag som går.

Angst her..:/ Har 2 små barn.

Klarer nesten ikke tenke på noe annet i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, blir bare mer og mer irritert over at det er så lite saklig informasjon tilgjengelig og at media pisker opp alt. Storm i vannglass og alt det der...

Jeg, mannen og de eldste barna kan få vaksine i starten av neste uke om vi vil, men jeg vil egetlig ikke. Likevel blir jeg jo usikker jeg også, spesielt siden vi har en liten baby på 10 uker, så vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal tro lenger.

Skrevet

Ja, blir mer og mer redd, den forsvinner jo ikke. Men er en del hysteri ute å går og.. Hadde jeg ikke vært gravid, så hadde ejg ikke brydd meg, heller ikke tenkt tanken på vaksine. Men nå har ejg ikke bare meg selv å tenke på, men er fortsatt usikker på om jeg skal ta vaksinen da.. men det er en annen diskusjon. :P

Skrevet

Ja, har under tre uker igjen til termin, og alt passer liksom så dårlig nå... I tillegg er jeg forkjøla, så jeg har liksom ikke lyst til å ta den nå da immunforsvaret mitt er litt skranglete. Så først må jeg kvitte meg med forkjølelsen, så får jeg se hvor mange dager det er igjen, og så begynner vurderinga om jeg skal ta vaksinen. Hadde jeg ikke vært gravid (og forkjølet) hadde jeg tatt den så snart jeg fikk mulighet til det...

Skrevet

Ja jeg er livredd og skal ta vaksinen. Det skal mann og barn også.

Skrevet

Ja, jeg også blir bare mer og mer bekymret. Har baby i magen og en sønn med astma. Er virkelig rådvill i forhold til hva vi skal gjøre....

Jeg bare håper det ikke vil bli så ille som de sier at det vil bli.

Skrevet

Jeg er ikke så redd for selve influensaen, men er redd for vaksinen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...