Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Hvor syk ble dere av den (bivirkninger)?? Ble dere langstrakt i dagesvis eller gikk det over i løpet av en dag eller to??
Patetica fåkksi Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 De er tydeligvis for syke til å kunne skrive om det.
Fire småtroll Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Broren til mannen min tok den på tirsdag, og han har ikke merket noenting.. I følge nettsiden pandemi.no KAN man få litt influensafølelse i kroppen med lett feber og muskelverk, men det går over på en 1-2 dager. Man kan også bli litt rød og hoven på stikkstedet, men det er selvfølgelig ikke alle som vil få bivirkninger.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Tok vaskinen i morgest.. Kjenner ingenting, bare litt øm i overarmen.
Irene Adler Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Tok vaksinen i går formiddag. Sprøyten var grei den, ikke vond, gikk fort. Litt øm i armen rundt sprøytestikket i går kveld da jeg skulle legge meg. Det er nesten borte i dag, lite ømt område på str med en 20 kronemynt dersom jeg trykker hardt nok. Så min konklusjon er: ingen bivirkninger for meg. Har 5 dager til termin, er glad for at jeg rakk å ta den, slik at barnet også får litt av antistoffene. Spørs om jeg rekker dose 2 før jeg føder. Skulle komme en uke etter, men da er jeg så vidt på overtid... Se 3. trimester: http://www.barnimagen.com/forum/thread/140857472
Irene Adler Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Ja de anbefaler å gi en dose og så en dose til ett par uker senere. Da får man full effekt.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 tok den på fredag, var litt sliten å trøtt på lørdagen, og som andre nevner har jeg hatt litt vondt i armen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå