StorkeMammaen Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 www.pandemi.no -har alltid korrekt informasjon Alle kommuner har egen nettside eks: www.drammen.kommune.no www.nedre-eiker.kommune.no osv Der står det tid og dato for evt vaksinasjon. Greit å forholde seg til disse sidene istede for tabloider som vil ha flest mulig lesere.
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 ps. Det er ikke alle kommuner som legger ut vaksine-info på hjemmesiden. I noen kommuner må man ta direkte kontakt med fastlege eller helsesøster
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Og noen kommuner skifter instrukser for vaksinasjon daglig og skylder på andre.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 På pandemi.no står det at vi har 10 dødsfall av antatt 100 000 tilfeller. Det er ikke noe å få panikk for egt.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Likevel har vi høyt antall døde i forhold til folketall i Norge da... 10 døde er faktisk ganske mange det, i den store sammenhengen! Vi klarer ikke bestemme oss når det gjelder vaksinering av hverken oss selv eller snuppa vi, dessuten er hun syk akkurat nå, og får ikke ta den før hun er helt frisk! Er vanskelig dette... Man aner jo ikke hva senvirkningene av denne vaksinen vil bli, men på den andre siden kommer vi alltid til å klandre oss selv hvis snuppa skulle bli ordentlig syk eller det som verre er fordi hun ikke ble vaksinert! ÅÅåååh, dette er ikke lett, vil jo det beste for snuppa! Men ekspertene ombestemmer seg jo annenhver dag, hvordan skal vi da klare å ta stilling til dette?
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 rundt 1000 dør årlig av sesonginfluensa. 2 av tilfellene som har dødd av H1N1 har ikke hatt underliggende sykdommer. De andre 8 hadde underliggende sykdommer og var i risikogruppen.
StorkeMammaen Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2009 Ok, da alle kommunene burde hatt det hvertfall Jeg er veldig usikker enda, men siden det ikke er vaksinasjon her jeg bor før i uke 49, så ser jeg ann anbefalingene til da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå