Gå til innhold

Ny hcg: 4000 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaaaaaaa!

Fikk svar på ny hcg-prøve tatt onsdag, 20 dager etter innsetting: Hcg på 4000! Det er en stigning fra 203 til 4000 på under ei uke - tenk om begge har festet seg...

Klem & lykke til fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaaaaa - jeg tror du skal ha tvillinger!!! :) :) :) :) :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!

Som jeg sa på tlf, jeg tror det er 2 hihihihihihi.........og vips så er snøfilla 3 barnsmor hihi..

Gjest Bjørnen Collargol*ruger
Skrevet

Så flott! :D

Nå får du se frem mot en voksende mage ;)

Skrevet

Kjempe gøy!!!!!

Nå må du kose deg masse med voksende mage med ett eller to små underverker i:=)

Skrevet

Kjære Snøfilla,

Deg husker jeg veldig godt, har vært her inne i ca 6 år nå, men er ikke så aktiv lenger. Fikk gåsehud da jeg leste overskriften!!!!!

Gratulerer så masse!!!!! Er så glad på dine vegne! Det er virkelig håp her i verden når jeg leste dette.

Kan jeg spørre om dette var med dine egne egg?

Dette unner jeg deg!!!! :) Ble så glad når jeg leste dette! :)

Stor Klem!

Skrevet

Gratulerer, snøfilla :o)

Dette er bare helt fantastisk!!! Jeg tror også at det er 2 :o) Jeg ble overrasket over at dere valgte å gi dere med forsøk, men regnet med at psyken din sa stopp... I stedenfor gikk dere for adopsjon og forsøk i all hemmelighet - skal si dere lyktes ;o)

Håper spiren(e) fester seg godt og at du får et fint svangerskap! Du har virkelig noe å se frem til :o) Kos deg masse med Even og den voksende magen!

Klem fra

Skrevet

Tusen takk jenter :-)

Loop: Dette var vårt 6. ICSI-forsøk (egentlig 7. hvis vi regner med det avbrutte IVF-forsøket vi hadde i april 2006). Mine egg, og få befruktet hver gang - men det spiller jo ingen rolle så lenge et (eller to...) av dem til slutt funker ;-)

Er fortsatt redd for nedtur på UL om 10 dager, men sånn er det nok for de fleste av oss som må gjennom dette.

Klem

Skrevet

Så utrolig morro og velfortjent! :) Man ser håpet når man hører slike tilfeller :) UL kommer nok til å gå kjempebra!!! Krysser alt jeg har!!! :)

Vi skal igang med vårt 6 forsøk. Har også hatt et avbrutt forsøk pga ingen befruktning.

Masse lykke til Snøfilla!!!! :)

Klem

Skrevet

Dette går så fint, snøfilla :o)) jeg har ikke en enste liten tanke på at det går galt.. nå har du lille Even som forøvring bare var super super skjønn og så herlig gutt, danseløve hehe... og nå har du to stk der inne, så du får nok å stri med fremover hihi.... klem

Skrevet

Hei Snøfilla!!

Så utrolig gøy å lese:-) Lykke, lykke lykke til!! Nå må jeg jammen innom her igjen for å heie deg framover!!

Hilsen fra ei annen som var fast inventar inne på denne siden for noen år siden;)

Skrevet

Hei ventos - så utrolig koselig å høre fra deg :-)

Ja, enn så lenge er jeg lykkelig (og ganske trøtt) gravid. Ingen kvalme så langt, og jeg håper det fortsetter sånn. Grugleder meg til UL, men velger å tro at dette går bra og at lille even(tyret) blir storebror til St. Hans.

Klem

Skrevet

gratulerer masse, Snøfilla !!! Så ufattelig moro!! Krysser fingre for at alt går fint fremover. .. husker deg igjen fra sist jeg var her.... fikk ei snuppe for snart 4 år siden... på første forsøk... nå vil vi prøve på en bror eller søster til snuppa vår.... rett før oppstart nå... grugleder meg.... er guttungen din like gammel som vår?? snart 4 ?? klem klem

Skrevet

Hei nr 2??

Gutten vår er bare 13 mnd. (født på Sri Lanka i sept. 08), så det blir bare 21 mnd. mellom barna våre hvis dette går bra. Greit med to tette i og med at jeg ikke blir yngre med åra ;-)

Klem

Skrevet

Dette var flotte tall Snøfilla! Ville bare si at jeg hadde en HcG på 5200 på dag 20 og har bare én i magen. Så ikke sats på tvillinger helt enda :) Lykke til på UL! Jeg har en veldig god følelse i hvertfall!

Skrevet

Gratulerer så mye, snøfilla! Er det ikke en herlig følelse?? Du og jeg ligger vel ganske likt i løypa? Jeg har tidlig UL (i 7. uke) den 5. november. Altså neste torsdag. Har du dagen før, eller? Du må ha masse lykke til :-)

Skrevet

Ja, jeg har UL dagen før deg. Tror egentlig at det kommer til å gå fint, orker i hvert fall ikke bekymre meg for mye nå. Er så stuptrøtt og uggen på ettermiddagstid at jeg egentlig bare "nyter" graviditeten min :-)

Skrevet

Jeg digger at du er kvalm og uggen hehehehhehehe du skal jaggu ikke slippe unna :o))))))

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ALT JEG HAR..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...