Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt irritert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og leser alle innleggene om svineinfluensa og kjenner at jeg blir litt irritert på enkelte personer... Mange er skeptiske, inkl meg selv, mange har bestemt seg for å ta den, andre er helt imot vaksinen. Hvorfor er det da et par stk som skal svare på alle disse innleggene med skremselspropaganda? De har tydeligvis bestemt seg for å IKKE ta vaksinen, men er det virkelig nødvendig å prøve å skremme/overtale andre til å gjøre det samme?? Greit at folk sier meningene sine, men det går an å være litt ydmyk! Jeg har full respekt for alle som velger å ikke ta vaksina, men synes noen av innleggene er i overkant arrogante!!

Jeg ønsker alle lykke til med sine valg, uansett hva det måtte bli:) Jeg er fremdeles usikker, men kommer til å ta et valg basert på hva JEG synes er best for meg, mitt ufødte barn og alle andre rundt meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig :-)

Har full respekt for alle som er skeptiske. Har vært veldig skeptisk selv og, men etter å ha lest og lest og ringt det som er av fagmiljøer i Norge og utlandet har jeg nå konkludert med at jeg tror på at vaksinen er trygg. Vi kan gjerne være uenige, men synes det er synd folk slenger rundt seg med skremmende rykter og annet uten å underbygge det med fakta fra troverdige kilder.

Nuvel. Ønsker deg lykke til med valget ditt :-)

Skrevet

Jeg mener at vaksine eller ikke bør være et personlig valg, og jeg velger å ta den. Synes også det blir veldig mye "løse rykter" og påstander som det er lite hold i i denne debatten. enkelte går ganske langt i å kaste ut påstander. Reagerer særlig på innlegg a la " om 15 år kommer dokumentaren om hvordan det egentlig gikk med svinevaksinen". Å argumentere for og imot på en saklig måte er veldig bra, men å spille på frykt og usikkerhet er ikke bra...

Jeg håper bare at folk ikke bruker disse sidene for mye til å skaffe seg info om vaksinen og influensaen, for da kan en gjøre valget sitt på helt feil premisser! Det ligger også veldig mye tvilsom info ute på nettet, som jeg håper at folk forstår at de må være kritiske til.

Skrevet

Helt enig! Når folk er skeptiske er det lett å sluke all negativ omtale, inkl det folk skriver på disse sidene. Håper derfor at folk ikke bruker disse sidene for å hente informasjon! Ingen vet hvem som skriver disse innleggene! Om man får forskjellige anbefalinger fra leger/jordmødre eller spesialister på dette feltet får så være, de har iallefall litt mer grunnlag til å uttale seg:)

Jeg heller mot å ta vaksinen jeg også, men har en sunn skepsis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...